Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарына сұраныстың ұлттық рейтингі-2021
- 1 view
Жоғары білім беру рейтингі - ұлттық білім беру ортасының ажырамас бөлігі. Дүниежүзілік академиялық қоғамдастық үшін олар күн өткен сайын маңызды бола түсуде, өйткені олар білім сапасының кепілдігіне әсер етеді, үлкен қоғамдық қызығушылық тудырады.
Тәуелсіз аккредиттеу және рейтинг агенттігі (IAAR) - бұл Қазақстандағы алғашқы және әлемдегі бесінші ұйым, оның әдіснамасы Халықаралық рейтинг және шеберлік бойынша халықаралық обсерваторияның (IREG / Observatory on Academic Ranking and Excellence) аудитінен сәтті өтті. Оған берілген «IREG Бекітілген» сапа белгісі IAAR университеттерінің рейтингісі әлемдік стандарттарға сәйкес келетіндігін, жоғары оқу орындарын жоғары бәсекеге қабілетті мамандар даярлауға бағыттайтындығын білдіреді.
IAAR рейтингінің айрықша ерекшелігі - бұл инновациялық IT технологияларды қолданатын телекоммуникациялар мен есептеу базаларын қамтитын цифрлық платформадағы рейтинг.
IAAR рейтингінің индикаторы ретінде қазіргі білім берудің келесі негізгі тенденциялары әрекет етеді: білім беру сапасының танылған индикаторы ретінде аккредитация (10%); адами ресурстарды дамыту деңгейі (20%); жоғары білімнің интернационалдануы (15%), университеттің халықаралық білім кеңістігіне интеграциялануы (15%); ғылыми зерттеулердің даму деңгейі (20%); жұмыспен қамту және еңбек нарығындағы түлектерге деген сұраныс (20%). Аталған көрсеткіштер өткен жылғы сабақтастықты сақтаған IAAR рейтингінің көпфакторлы әдістемесінің басым компоненттері бола отырып, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің саясатын көрсетеді.
Еуропалық танылған бірегей цифрлық технология білім беру бағдарламаларының рейтингтерін құруға ғана емес, сонымен қатар Қазақстан Республикасы университеттерінің Бас рейтингінің негізін қалауға мүмкіндік береді. Бұл тәсіл сөзсіз халықаралық академиялық қауымдастық пен университеттерге, әсіресе IAAR рейтингінің нәтижелеріне деген сенімділікті оятады.
ҚР-2021 жоғары оқу орындарына сұраныстың ұлттық рейтингісіне көпсалалы, техникалық, гуманитарлық-экономикалық, медициналық-педагогикалық салалардағы, сондай-ақ өнер саласындағы 85-тен астам жоғары оқу орындары қатысты. Биылғы жылы 2 мыңнан астам білім беру бағдарламалары рейтингіге ие болды, бұл алдыңғы кезеңмен салыстырғанда 20% артық. Өкінішке орай, университеттер қажетті ақпаратты дұрыс емес және / немесе толық енгізбегендіктен, барлығы бірдей қатысушылардың тізіміне ене алмады. IAAR рейтингілік әдістемесіне сәйкес университеттер өз жетістіктері туралы деректерді дербес енгізеді және осылайша көрсеткіштердің объективтілігі үшін жауап береді. Сонымен, университеттің рейтингтегі орны толтыру толықтығына және ақпараттың дұрыс берілуіне байланысты.
IAAR өткізген Қазақстан Республикасындағы жоғары оқу орындарына сұраныстың ұлттық рейтингі олардың ары қарайғы даму әлеуеті, ресурстары және басымдықтары туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Мұның бәрі үміткерлердің оқу орнын таңдау процесінің іргелі факторы, ал ата-аналар, жұмыс берушілер және қоғам үшін - үлкен сенім көрсеткіші.
Оқиға категориялары
►"Zan" деректер қоры ► Tilqural.kz ► Tilalemi.kz ► Balatili.kz ► Emle.kz ► Termincom.kz ► Sozdikqor.kz ► Qazcorpora.kz ► Qujat.kz ► Tilmedia.kz ► Atau.kz ► Abai.institute.
2021-2022 оқу жылында жүргізілген сауалнамалар
✅ Сауалнама «Білім алушылардың ЖОО-дағы ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыруға қанағаттануы»
✅ Сауалнама «ЖОО-дағы оқытушыларды ҒЗЖ тарту»
✅ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»
✅ «ПОҚ-тың жоғарғы оқу орнына қанағаттануы»
✅ «Білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қанағаттануы»
✅ «ЖОО білім алушыларының өздеріне көрсетілетін қолдау қызметтеріне қанағаттануы»
✅ «Оқытушы студент көзімен» сауалнамасы
✅ Жұмыс берушінің түлектердің дайындық сапасына қанағаттануы сауалнамасы
☑ Университетте жүргізілген анкеталық – сауалнама туралы мәлімет
Жаңа пікірді жазу