"Ақпараттық коммуникациялық технологиялар" кафедрасы

Ботаева Сауле Байзаховна

техникалық ғылымдарының кандидаты, доцент

✆ Телефон: 87072560496

✉ E-mail: k-akparat@tashenev.edu.kz


Соңғы іс-шаралар


Кафедра туралы

"Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" кафедрасы университет құрылған алғашқы 2022 жылдан бастап жұмыс істейді. Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы 6В06101 – "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету", 
6В06102 – "Ақпараттық жүйелер" және 6В06112 – "Информатика" бакалавриаттарының келесі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметін жүзеге асырады.
Кафедрада 1 профессор, педагогика ғылымдарының докторы; 4 доцент, ғылым кандидаттары; 1 философия  PhD докторы, аға оқытушы; 3 ғылым магистрі, аға оқытушы, 4 ғылым магистрі, оқытушы, сондай-ақ 3 ғылым кандидаттарының толық емес жұмыс күні және 4 өндірістік өтілі бар маман жұмыс істейді.

Педагогикалық ұжым

1.    Тәрбиелік мақсаттар:
•    Ақпараттық технологиялар саласындағы заманауи білім беру бағдарламалары бойынша студенттерді сапалы дайындауды қамтамасыз ету.
•    Студенттерде IT саласындағы өзекті мәселелерді шешуге қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. 
2.    Зерттеу қызметі:
•    Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы мәселелерді шешуге бағытталған зерттеулер мен тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға белсенді қатысу. 
•    Бірлескен жобаларды жүзеге асыру және инновацияларды енгізу үшін өндірістік серіктестермен ынтымақтастық. 
3.    Оқу үрдісіндегі инновациялар: 
•    Жобалық оқыту және кейс әдістері сияқты заманауи білім беру технологиялары мен интерактивті оқыту әдістерін енгізу.
•    Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлттық технологиялар сияқты IT саласындағы ағымдағы үрдістерді ескеретін жаңа курстарды әзірлеу.
      4 .  Профессорлық оқытушылар құрамының біліктілігін арттыру: 
•    Біліктілікті арттыру мақсатында тұрақты тренингтер мен семинарлар ұйымдастыру.
•    Оқытушыларды халықаралық конференциялар мен ғылыми басылымдарға қатысуын ынталандыру.
5.    Халықаралық ынтымақтастықты дамыту: 
•    Тәжірибе алмасу және бірлескен білім беру бағдарламалары бойынша шетел университеттерімен серіктестік орнату. 
•    Дәрістер мен шеберлік сабақтарын өткізу үшін шетелдік мамандарды тарту. 
6.    Студенттердің ғылыми және кәсіптік өмірге қатысуы:
•    Студенттерді ғылыми зерттеулерге, конференцияларға және конкурстарға қатысуға ынталандыру.
•    Білімді іс жүзінде қолдануға ықпал ететін стартаптар мен жобаларды дамыту үшін жағдай жасау.
7.    Мансап мүмкіндіктерін қамтамасыз ету:
•    Өндірістік тәжірибені, өндірістік тәжірибені және студенттерді жұмысқа орналастыруды ұйымдастыру үшін жұмыс берушілермен байланыс орнату. 
•    Серіктестік компаниялардың қатысуымен бос орындар жәрмеңкелері мен мансап күндерін өткізу. 
Бұл стратегия IT саласында жоғары білікті мамандарды даярлауға ықпал ететін серпінді және бәсекеге қабілетті білім беру ортасын құруға бағытталған.

Кафедрада профессор, ғылым докторы; доценттер, ғылым кандидаттары; 1 ғылым кандидаты, аға оқытушылар; философия ғылымдарының докторы PhD, аға оқытушы; Ғылым магистрлері, аға оқытушылар, сонымен қатар сырттай оқытушылар, оның ішінде 1 PhD докторы және өндірістік тәжірибесі бар 2 маман:

  1. Ботаева Сауле Байзаховна
  2. Баязиева Мадина Нұрғабылқызы
  3. Тажигулова Альмира Избасаровна
  4. Юртсевен Меруерт Калымжанкызы
  5. Нахипова Венера Исмаиловна
  6. Изханова Ботагоз Егембердіқызы
  7. Турсумбаева Адия Сериккызы
  8. Кенжебаева Улжан Елюбаевна
  9. Рахметуллақызы Айсұлу
  10. Садуақас Арыстан Найманбайұлы
  11. Боранкулов Бакытжан Амангельдыевич
  12. Куренкеева Дарияш Турдалиевна
  13. Мәулімсейіт Дана Болатбекқызы
  14. Сматұлла Тоғжан Бауыржанқызы
  15. Мұсабекова Ботагөз Сәбитқызы
  16. Базарбекова Нурипа Нұржанқызы
  17. Иманбеков Иманғали Саржанұлы
Білім беру бағдарламалары

Кафедра 6В06101 – «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету», 6В06102 – «Ақпараттық жүйелер», 6В06112 – «Информатика» және 6В06103 – «Басқарушылық ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламалары бойынша мамандарды дайындайды.
Бұл бағдарламалардың негізгі ерекшелігі студенттерге ақпараттық технологиялар саласындағы қазіргі зерттеулермен және жаңалықтармен жан-жақты танысуға мүмкіндік беретін ғылыми-әдістемелік әдебиет элементтерін енгізу болып табылады. Бағдарламалар білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес келетін және халықаралық ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті мамандарды даярлаудың шет тілі құзыреттерін дамытуға бағытталған.
Сонымен қатар, студенттердің сыни тұрғыдан ойлау мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін шет тілін оқыту тәжірибесін меңгеру мүмкіндігі бар. Бұл олардың білімін байытып қана қоймайды, сонымен қатар ақпараттық жүйелер мен есептеуіш саласында табысты мансапқа қажетті ұйымдастырушылық және басқарушылық көзқарасты дамытуға көмектеседі. Нәтижесінде түлектердің қажетті құзыреттіліктері бар және заманауи жағдайда күрделі мәселелерді шешуге дайын.
6В06101 – «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету», 6В06101 – «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» білім беру бағдарламасы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, енгізу және қолдау саласында, сондай-ақ есептеуіш технологиялар саласында терең білімі бар білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Студенттер заманауи бағдарламалау тілдерін, алгоритмдерді, компьютерлік жүйелердің архитектурасын және бағдарламалық жасақтаманы жобалау әдістемелерін оқиды. Тәжірибелік дағдыларға, соның ішінде нақты жобаларға қатысуға және әртүрлі салаларға арналған бағдарламалық шешімдерді әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Сондай-ақ, бағдарлама түлектерге еңбек нарығында табысты бәсекелесуге мүмкіндік беретін ақпараттық технологиялар саласындағы халықаралық стандарттармен танысуды қамтиды. Сонымен қатар, шет тілдерінің құзыреттіліктерін дамытуға баса назар аудару болашақ мамандарға халықаралық ортада тиімді жұмыс істеуге және шетелдік әріптестермен ынтымақтастық орнатуға көмектеседі. Нәтижесінде түлектер техникалық жағынан ғана дайын болып қана қоймайды, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауға және күрделі мәселелерді шешуге жаңашыл көзқарасқа қабілетті болады.
6В06102 – «Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасы қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық жүйелерді әзірлеуге, енгізуге және басқаруға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарлама ақпараттық жүйелерді жобалаудың, талдаудың және оңтайландырудың негізгі аспектілерін, сондай-ақ ұйымдардағы деректер мен процестерді басқаруды қамтиды.
Студенттер ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын заманауи технологиялар мен құралдарды, соның ішінде деректер қорын, бағдарламалауды, жүйелік талдауды және жобаларды басқаруды үйренеді. Түлектерге бизнес-процестерді автоматтандыруға және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін практикалық дағдыларға ерекше көңіл бөлінеді.
6В06112 – «Информатика» білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – әртүрлі салаларда ақпараттық технологияларды тиімді пайдалана алатын және дамыта алатын мамандарды дайындау. Бағдарлама студенттердің информатиканың теориясы мен практикасы бойынша терең білімдерін дамытуға бағытталған, бұл оларға процестерді автоматтандыру, мәліметтерді өңдеу және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеумен байланысты мәселелерді сәтті шешуге мүмкіндік береді.
Заманауи әдістер мен технологияларды интеграциялауға, сондай-ақ ақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер ақпараттық процестерді жобалау, талдау және оңтайландыру негіздерімен танысады, бұл оларды кәсіби қызметіндегі нақты өмірлік қиындықтарға дайындауға көмектеседі.
Бағдарламаның маңызды аспектісі түлектерге тез өзгеретін нарық жағдайына бейімделуге ғана емес, сонымен қатар өз жұмыстарына инновацияларды енгізуге мүмкіндік беретін сыни ойлау мен шығармашылықты дамыту болып табылады. Жаһандық ортада жұмыс істеуге дайын бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастыруға көмектесетін шет тіліндегі әдебиеттер мен халықаралық стандарттарды оқуға да назар аударылады.
6В06103 – «Басқарушылық ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасы студенттерге әртүрлі ұйымдарда басқаруды қолдауға арналған ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және енгізу негіздерін үйретеді. Бағдарлама басқаруда ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды біріктіруге бағытталған.

Әдістемелік жұмыс

«Болашақтың білімі: оқу процесінде жасанды интеллект пен нейрондық желілерді пайдалану» тақырыбындағы мастер-классы сәтті өтті. 
Спикер: Садуақас Арыстан, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кафедрасының оқытушысы, халықаралық қатынастар магистрі. 
Мастер-класс жоспары:
1.    Жасанды интеллектке кіріспе Жасанды интеллект дегеніміз не? 
2.    Білім берудегі ЖИ рөлі: күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру.
3.    Оқу үрдісін жекелендіру. 
4.    Деректерді талдаудың интеллектуалды жүйелерін қолдану арқылы оқыту сапасын арттыру.
Оқытушыларға арналған маңызды ЖИ құралдары.
 

Шеберлік сыныбы барысында спикер жасанды интеллект ұғымы және оның заманауи білім беру үдерісіндегі маңызы туралы егжей-тегжейлі айтып берді. Ол мұғалімдерге оқытудың маңызды аспектілеріне назар аударуға мүмкіндік беретін күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру үшін ЖИ қолданудың практикалық мысалдарын ұсынды.
Спикер сонымен қатар ЖИ көмегімен білім беру процесін жекелендіру студенттердің ынтасын айтарлықтай арттырып, олардың үлгерімін жақсартуға болатынын атап өтті.
Қатысушылар ЖИ технологияларын күнделікті тәжірибесіне енгізуге көмектесетін мұғалімдерге қолжетімді түрлі құралдар мен ресурстар туралы білді. Мастер-класс қызу пікірталас тудырды және қатысушылар белсенді түрде сұрақтар қойып, өз мекемелеріндегі білім беру үдерістерін жақсарту үшін ЖИ қалай қолдануға болатыны туралы тәжірибелерімен және идеяларымен бөлісті.

Әлеуметтік және тәрбиелік іс-шаралар

«Ақпараттық-коммуникациялық технлологиялар» кафедрасының студенттері барлық республикалық, қалалық, университеттік іс-шараларға белсене қатысады.

2024 жылдың 23 қыркүйегінде Ж.Тәшенев атындағы университетте Қазақстан Республикасы Парламенті Сенаты мен Мәжілісінің депутаттары жас мамандармен және белсенді жастармен кездесу өткізді. Шара барысында Мемлекет басшысының Жолдауында көрсетілген өзекті мәселелер талқыланды.

3

Ұстаздар күніне арналған мерекелік концертке белсенді студенттеріміз қатысты. Бұл іс-шара мұғалімдерге еңбектері мен ұстаздық ісіне берілгендіктері үшін алғыс білдірудің тамаша мүмкіндігі болды. Студенттер түрлі қойылымдар, соның ішінде музыкалық қойылымдар мен билер дайындап, мерекелік көңіл-күй сыйлады. Концертке жиналған көпшіліктің көңілінен шығып, әсерлі қойылымдар мен ауызбіршілік пен ұстаздарға деген құрмет атмосферасына жиналғандардың бәрі риза болды.

Конституция күніне арналған шараға университетіміздің белсенді студенттері қатысты. Шара барысында олар Конституцияның негізгі қағидаттарымен және ел дамуы үшін маңызымен танысты. Студенттер сонымен қатар азаматтардың құқықтары мен бостандықтарының маңыздылығын көрсететін спектакльдер мен презентацияларды қамтитын спектакльдер дайындады. Жастардың азаматтық ұстанымының нығаюына септігін тигізген отансүйгіштік, мемлекет заңдарын құрметтеу атмосферасына толы болды. Іс-шара көптеген қатысушылардың басын қосты және азаматтардың құқықтары мен міндеттеріне қатысты өзекті мәселелерді талқылауға тамаша мүмкіндік болды.

Кафедраның ғылыми бағыты

Кафедраның ғылыми мақалалары туралы мәлімет:

Тақырыбы

Жарияланған жері

Авторы

Жалпы бет саны

Мақала түрі

Импакт-фактормен журналдар

1.

USE OF THE NAIVE BAYES CLASSIFIER ALGORITHM IN MACHINE LEARNING FOR STUDENT PERFORMANCE PREDICTION

 

International Journal of Information and Education Technology,

Vol. 14, No. 1, 2024

 

 Venera Nakhipova, Yerzhan Kerimbekov, Zhanat Umarova, Laura Suleimenova, Saule Botayeva, Almira Ibashova, and Nurlybek Zhumatayev.

7

мақала

2.

THE IMPACT OF “SCRATCH” ON STUDENT ENGAGEMENT

AND ACADEMIC PERFORMANCE IN PRIMARY SCHOOLS

Open Education Studies 2024; Vol.6: 20220228

Venera Nakhipova, Damira Belessova, Almira Ibashova, Aziza Zhidebayeva, Guldana Shaimerdenova

10

мақала

3.

APPLYING COMPUTER VISION AND MACHINE LEARNING TECHNIQUES IN STEM-EDUCATION SELF-STUDY

IJACSA) International Journal of Advanced Computer Science and Applications, Vol. 15, No. 1, 2024

Venera Nakhipova,

 Rustam Abdrakhmanov, Assyl Tuimebayev, Botagoz Zhussipbek, Kalmurat Utebayev

9

мақала

4.

A NOVEL 2D DEEP CONVOLUTIONAL NEURAL NETWORK FOR MULTIMODAL DOCUMENT CATEGORIZATION

(IJACSA) International Journal of Advanced Computer Science and Applications Vol. 14, No. 7, 2023

Venera Nakhipova,

 Rustam Abkrakhmanov, Aruzhan Elubaeva, Tursinbay Turymbetov

9

мақала

Республикалық журналдардағы мақалалар

5.

Расширение возможностей сред разработок за счет использования плагинов

Вестник науки Южного Казахстана № 3(23)2023

Кенжебаева У.Е., Тарасова Р.Н., Баймусаева А.Б.

 

4

мақала

6.

Проведение выбора ide и редакторов кода при разработке веб- приложений

Вестник науки Южного Казахстана № 3(23)2023

Кенжебаева У.Е., Нуранова Д.Н., Изханова Б.Е.

 

4

мақала

7.

Современные BACKEND-фреймворки для веб-разработки   

Вестник науки Южного Казахстана № 3(23)2023

Ботаева С.Б., Бакбердиева К.М, Кенжебаева У.Е.

 

4

мақала

8.

Мобильді қолданбаларды әзірлеу үшін бағдарламалау орталарын талдау

Вестник науки Южного Казахстана № 2(26)2024

Хамзина А.М., Кенжебаева У.Е.

 

 

 

9.

Мәліметтер базасын жобалау және дамыту

 

.

 

Вестник науки Южного Казахстана № 2(26)2024

Манатай А.Ж. , Кенжебаева У.Е.

 

 

 

4

мақала

10.

Возможности искусственного интеллекта и его  влияние на организационную креативность и эффективность

Вестник университета Ташенова Ж.А.

Кенжебаева У.Е. Рахметуллақызы А.,

Бақбердиева К.М. 

 

4

мақала

11.

Проектирование печатных плат и 3d-моделирования как результат интеграции AUTODESK И CADENCE  

Вестник университета Ташенова Ж.А.

Кенжебаева У.Е. 

Боранкулов Б.А.,

Садуакас А.Н. 

 

4

мақала

12.

Произведение выбора между нативными и кроссплатформенными средами программирования для мобильных приложений

Вестник университета Ташенова Ж.А.

Кенжебаева У.Е., Бакбердиева К.М,

Боранкулов Б.А.,

 

 

4

мақала

13.

Математическая база искуственного интеллекта

Вестник университета Ташенова Ж.А.

Нышанбаева Ж.У., Кенжебаева У.Е.

4

мақала

14.

Произведение выбора между нативными и кроссплатформенными средами программирования для мобильных приложений

Вестник науки Южного Казахстана

Кенжебаева У.Е., Бакбердиева К.М,  Боранкулов Б.А.,

 

4

мақала

15.

Виртуальная реальность и перспективы ее развития

Вестник науки Южного Казахстана

Кенжебаева У.Е.,

Жантореева Меруерт

 

4

мақала

16.

  Перспективы развития технологий в веб - программировании 

Вестник науки Южного Казахстана

Кенжебаева У.Е., Садуакас А.Н., Рахметуллақызы А.

4

мақала

17.

METHODS FOR USING MACHINE LEARNING TOOLS TO DEVELOP A LEARNING ASSESSMENT PLATFORM: A COMPREHENSIVE STUDY

Вестник университета Ташенова Ж.А.

Venera Nakhipova,  

Yerzhan Kerimbekov,   

Zhanat,  Umarova,  

Laura Suleimenova,     Botakoz Izkhanova

12

мақала

18.

МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ

Вестник университета Ташенова Ж.А.

В.И.Нахипова,  Е.Р.Керімбеко., Л.А.Сулейменова., Б.Е.Изханова

12

мақала

Халықаралық конференцияда жарияланған мақалалар

19.

EDM METHODS FOR PREDICTING THE ACADEMIC PERFORMANCE OF UNIVERSITY STUDENTS BASED ON REGRESSION ANALYSIS

Proceedings of the 4th International Scientific

Conference «Progress in Science» (November 9-10, 2023). Brussels, Belgium

Nakhipova Venera,  Suleimenova Laura,

ismailov Bakhtiyar,

Zhakypbekova Gulnar,

Zhaidakbayeva Lyazzat,

Seisenbek Markhabat

13

мақала

Тәжірибе негіздері

Білім беру бағдарламаларының бакалаврлары кәсіби қызметін білім беру саласында жүзеге асыратындықтан, кәсіптік практиканың негізін жалпы және техникалық, сондай-ақ кәсіптік білім беру мекемелері құрайды. Студенттер әр курстың соңында жұмыс оқу жоспарына сәйкес теориялық дайындықтан өткеннен кейін практикалық сабақтардан өтеді. Практиканың ұзақтығы студенттің стандартты жұмыс аптасының 30 сағатына негізделген апталар санымен анықталады.

Курстар бойынша практикалық сабақтардың кестесі:
 • 1 курс: 2 кредит, 2 семестр, 2 апта.
 • 2 курс: 4 кредит, 4 семестр, 3 апта. 
• 3 курс: 6 кредит, 6 семестр, 4 апта. 
• 4 курс: 8 кредит, 8 семестр, 8 апта.

Практика жетекшісі практиканы дайындау, өткізу, ұйымдастыру және бақылау іс-шараларына толық жауапкершілікте болады. Практиканы бастамас бұрын студент ғылыми жетекшіден практика бағдарламасының тапсырмаларын және жеке тапсырма тақырыбын орындауға арналған әдістемелік нұсқаулары бар күнделік алады. Практика кезінде студент тақырыпқа сәйкес келетін тапсырмаларды және жұмыс орнына байланысты тапсырмаларды орындайды.
          Тәжірибе университеттің құрылымдық бөлімшелерінде, оқу орындарында, ақпараттық жүйелер мен технологияларды пайдаланатын озық кәсіпорындар мен мекемелерде жүргізіледі. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар департаментінің келісім-шарттар жасалған негізгі серіктестеріне мыналар жатады:

1. «Баланс сервис» ЖШС 
2. «Еуразиялық жаңа құрылыс технологиялар корпорациясы» ЖШС
3. «Инновациялық білім беру орталығы» АЖ 
4. IP "ANN GLOBAL" 
5. «Нұр-ком-тел» ЖШС 
6. «SMART HUB» ЖШС
7. «INFORMATION TECHNOLOGIES INVEST GROUP» ЖШС
 8. «Жетісай аудандық ұлттық спорт түрлері клубы» КММ 
9. «Ынтымақ ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі. 
10. «Қарақай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі. 
11. ГККП Жетісай гуманитарлық-техникалық колледжі. Мұратбаева 
12. «Қазықбек ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі.

2023-2024 оқу жылында осы оқу орындарында өндірістік және оқу іс-тәжірибелерін өткен студенттердің практикалық базалардың бөлінуі және саны туралы ақпарат берілген.

Біліктілігін арттыру

2024 жылдың 27 мамырында университетіміз оқытушыларға арналған жасанды интеллект бойынша бірегей курсты аяқтады. Курстың мақсаты мұғалімдерді заманауи технологиялармен және ЖИ құралдарымен таныстыру ғана емес, сонымен қатар осы білімді оқу үдерісінде тиімді қолдануға үйрету болды.

Презентацияларыңызды қорғау
Презентация тақырыптары мен идеялары
Презентациялар кең ауқымды тақырыптарды қамтыды, соның ішінде:
• Дербес оқыту: оқу материалдарын әр оқушының қажеттіліктеріне бейімдеу үшін ЖИ пайдалану.
• Білім беру деректерін талдау: оқу үлгерімін талдау және оқушылардың жетістіктерін болжау үшін машиналық оқыту технологияларын қолдану.
 • Әкімшілік тапсырмаларды автоматтандыру: кестелерді, жиі қойылатын сұрақтарды және басқа күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру үшін чатботтарды және басқа ЖИ құралдарын пайдаланыңыз.
Интерактивті оқу материалдары: қызықты әрі тиімді оқу тәжірибесі үшін ЖИ көмегімен интерактивті курстар мен зертханаларды жасаңыз.


Қатысушылардан кері байланыс
Оқытушылар курсты жоғары бағалап, оның практикалық бағыты мен өзектілігін атап өтті. Міне, олардың кейбір шолулары:
•   «Курс маған ЖИ білім беру процесін қалай жақсарта алатынын және оны әрбір студент үшін жекелендірілген ететінін түсінуге көмектесті.»
 • «Мен қазір оқытуда негізделген шешім қабылдау үшін деректерді тиімді пайдалана аламын». 
• «ЖИ күнделікті тапсырмаларды жеңілдетіп қана қоймайды, сонымен қатар интерактивті және қызықты оқу үшін жаңа мүмкіндіктер ашады».

Университетіміз заман көшіне ілесе отырып, оқу үдерісіне заманауи технологияларды енгізуді жалғастыруда. Біз кәсіби өсуге және студенттерді оқытудың инновациялық тәсілдерін жетілдіруге ұмтылатын ұстаздарымызды мақтан тұтамыз.

Кәсіптік бағдар беру жұмысы
Кафедрада кәсіптік бағдар беру жұмысы талапкерлерді тартуға және түлектерді жұмысқа орналастыру мәселелеріне қолдау көрсетуге бағытталған, бұл студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытуға ықпал етеді.
Бөлім мектептер мен колледждердің жұмыс берушілеріне арналған ашық есік күндері мен мамандандырылған жәрмеңкелерге белсене қатысады, өзінің ашық есік күндерін, сондай-ақ әртүрлі облыстар мен қалаларда жергілікті жерлерде іс-шараларды ұйымдастырады. Бұл іс-шаралар қаладағы да, ауылдағы да студенттерге жетеді.
Кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі мақсаты – талапкерлерді университет ұсынатын бағыттар мен мамандықтар, сондай-ақ жұмысқа орналасу мүмкіндіктері және қосымша кәсіби дайындық туралы ақпараттандыру. Университеттің кәсіптік бағдар беру бағдарламасына ең жақсы тәсіл жаңа студенттерді тартуды және түлектерді қолдауды ғана емес, сонымен қатар аралық кезеңге – оқу процесінде студенттердің кәсіби дамуы мен өзін-өзі анықтауына назар аударады.
Еңбек нарығындағы үрдістердің тұрақты мониторингі университетке жұмыс берушілердің қажеттіліктерін жақсы түсінуге және оларды түлектердің құзыреттерімен байланыстыруға көмектеседі. Бұл университетке салалық жұмыс берушілермен және компаниялармен тиімді өзара әрекеттестік орнатуға мүмкіндік береді, сол арқылы түлектердің өз мамандығы бойынша жұмысқа орналасу мүмкіндігін арттырады.
 

6
Пәндер презентациялар

Ақпараттық жүйелердің негіздері пәні

Ашық сабақтар

«Стек протоколов ТСР/IP» ашық сабақ 
«Ақпараттық коммуникациялық технологиялар» кафедрасының оқытушысы 2024-2025 оқу жылындағы (І жарты жылдық) ашық сабақ жоспары бойынша 15.10.2024 жылы сағат 12:30 Ресурс орталығында Кенжебаева У.Е. «Компьютерные сети» пәні бойынша ИЭФ 22-9к,9р топтарына «Стек протоколов ТСР/IP» тақырыбымен визуалды дәріс өткізді.«Ақпараттық коммуникациялық технологиялар» кафедрасының оқытушылары 2024-2025 оқу жылындағы (І жарты жылдық) ашық сабақ жоспары бойынша 15.10.2024 жылы сағат 12:30 Ресурс орталығында Кенжебаева У.Е. «Компьютерные сети» пәні бойынша ИЭФ 22-9к,9р топтарына «Стек протоколов ТСР/IP» тақырыбымен визуалды дәріс өткізді.

«Графикалық редактор РHOTOSHOP бағдарламасы» ашық сабақ
«Ақпараттық коммуникациялық технологиялар» кафедрасының оқытушысы 2024-2025 оқу жылындағы (І жарты жылдық) ашық сабақ жоспары бойынша 15.10.2024 жылы сағат 14:30 410 аудиторияда Нахипова В.И.  «Компьютерлік графика және анимация» пәні бойынша ИЭФ -23-9к, 9р топтарына «Графикалық редактор РHOTOSHOP бағдарламасы» тақырыбымен визуалды дәріс өткізді.

 

 

Оқиға категориялары