"Шетел тілдері" кафедрасы

Ботабаева Жанна Нуралиевна

"Шетел тілдері" кафедрасының меңгерушісі
филология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы

✆ Телефон: 87013954122

✉ E-mail: k-filolog@tashenev.edu.kz


 

Кафедраның қысқаша тарихы

 «Шетел тілдері» кафедрасы 1998 жылдың қыркүйегінен бастап қызметін жүргізіп келе жатқан өз тарихы мен қалыптасқан дәстүрі бар кафедралардың бірі. Кафедра шет тілдерін оқыту саласында жетекші мамандар болып табылатын жоғары білікті басшылықты талап ететін көптеген өзгерістер мен қайта құруларды басынан өткерді. Кафедраның алғашқы меңгерушісі тәжірибелі педагог, ғалым, п.ғ.к. М.С.Жылқышиева болды.
1998-2004 жылдары арасында кафедраға п.ғ.к., доцент Г.Г.Еркебаева, п.ғ.к., доцент С.З.Машарипов, п.ғ.к., доцент Г.Т.Мусабекова секілді белгілі ғалымдар басқарып келді.
2004 жылдың қазанынан бастап «Орыс тілі және әдебиеті» және «Шетел тілдері» кафедрасы болып екіге бөлінді.
2008 жылының қыркүйек айынан «Тілдер» кафедрасын ф.ғ.к., доцент Н.Қ.Жарқымбекова, 2012 жылдың қыркүйек айынан «Тілдер» кафедрасын п.ғ.д., профессор Н.Мыңбаев басқарды 2016 жылдың қыркүйек айынан «Тілдер» кафедрасын п.ғ.к., аға оқытушы Х.М. Махматқұлов басқарды.
2017-2018 оқу жылында  кафедра базасында 5В011800-«Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы шаңырақ көтерді. Кафедрада білім алушыларға тілді терең меңгерту, білімді, кәсіби құзыретті, бәсекеге қабілетті, таңдау жағдайында өз бетінше шешім қабылдай білетін, білім беру кеңістігінің ұтқырлығымен сипатталатын, елдің тағдыры, оның әлеуметтік-экономикалық өркендеуі, әртүрлі мәдениеттер үшін жауапкершілік сезімі бар сауатты мамандар дайындау  мақсатында филология ғылымдарының докторы, профессор Н.Я. Мыңбаев, филология ғылымдарының кандидаты, доцент В.В.Авдонин және т.б., білікті ұстаздар жұмыс жасады.
2022-2023 оқу жылында университетіміз Жұмабек Ахметұлы Ташенев атындағы университет болып өзгертіліп, ағымдағы кафедра «Филология» кафедрасы болып ауыстырылды. Кафедра меңгерушісі филология ғылымдарының кандидаты Жанна Нуралиевна Ботабаева тағайындалды.
 Қазіргі таңда кафедрамыздың атауы «Шетел тілдері» болып өзгертілді.

Кафедраның білім беру бағдарламалары

Кафедра 6В01702- «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау», 6В01703 – «Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау», 7М01702- «Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтерін даярлау» 7М01702- «Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтерін даярлау» білім беру бағдарламалары бойынша мамандар  даярлайды.  Бұл білім беру бағдарламаларының   басқа білім беру бағдарламаларынан   ерекшелігі  білім алушылардың басқа тілді құзыреттіліктерін қалыптастыруына қойылатын халықаралық стандарттар деңгейін ескере отырып, екі шетел тілінің мұғалімі ретінде ғылыми-әдістемелік әдебиетпен танысу, басқа тілді білімнің тәжірибесімен танысу, оны қорытындылау, нәтижелерін оқу үдерісіне енгізе отырып тәжірибелер жүргізу, ұйымдастырушылық-басқарушылық, әлеуметтік-педагогикалық дамыған көзқарасы және ойлау қабілеті жоғары тұлғаны қалыптастырады.
Сонымен бірге әртүрлі педагогикалық технологияларды қолдана білетін, мәдениетаралық коммуникация субъектісінің қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған,  педагогикалық қызметті психологиялық және әдістемелік тұрғыдан дұрыс құратын, шетел тілі, орыс тілі мен әдебиетін жетік меңгере отырып, оқытудың мультимедиялық, техникалық құралдарын меңгеретін  мамандар дайындалады.
Жалпы тұрғыдан айтқанда, бұл мамандықтардың болашақтағы мүмкіндіктері өте зор. Себебі, қазіргі кезде, шетел тілдерін игеру жыл өткен сайын маңыздылығын танытып келуде. Жаһандану үдерісі де осының бір дәлелі деуге болады.

6В01702 – «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау»

БП-ның негізгі мақсаты: Қазіргі заманғы инновациялық технологиялар негізінде орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сапалы мамандарды даярлауды қамтамасыз ету үшін қажетті білімі мен дағдысы бар жеке тұлға ретінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау.

ЭБ ерекшеліктері: Бағдарламаның басты артықшылығы – түлекке ұсынылатын кең кәсіби мүмкіндіктермен, еңбек нарығының жағдайына қарамастан мамандық бойынша жұмысқа орналасудың жоғары пайызын қамтамасыз етумен, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырумен және оқуға қабілетті түлектердің бәсекеге қабілеттілігімен байланысты. кепілдік берілген жұмыспен қамтуды қамтамасыз ететін олардың кәсіби қызметі үшін мүмкіндіктер ауқымын кеңейту

Мансап және жұмыс, (қызмет саласы)

Жұмыс және мансап перспективалары:
• жалпы білім беру ұйымдарында – орта мектептерде, лицейлерде, гимназияларда;
• ғылыми орталықтарда (кіші ғылыми қызметкер);
• тіл курстарында
• аудармашы ретінде

6В01703 – «Шет тілі мұғалімдерін даярлау: екі шет тілі»

ОС туралы негізгі мәліметтер

«6В01703 – «Шетел тілі мұғалімдерін даярлау: екі шет тілі» (Тренинги языков языков: двух четых) білім беру бағдарламасы ағылшын, неміс (француз) тілдерінің біліктілігі бар мұғалімдерді даярлауға бағытталған. оқытудың заманауи әдістерін, қазақ-ағылшын, ағылшын-қазақ, орыс-ағылшын және ағылшын-орыс тілдері жұбындағы аударма және БАҚ жазу дағдылары.

БӨ негізгі мақсаты: «Шетел тілі мұғалімдерін даярлау: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты ағылшын (негізгі) және бір қосымша шет тілі (француз/неміс) мұғалімдерін даярлау болып табылады. Бұл бағдарлама түлектері шет тілдерін терең меңгерумен қатар, оқытудың түрлі әдістерін жан-жақты меңгеріп, шет тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдана алады. Бұл бағдарламаның ерекшелігі тұлғаға бағытталған оқытудың оқыту әдісі болып табылады

ОС мүмкіндіктері: Бағдарламаның негізгі артықшылықтары:
1) Ағылшын, неміс (француз), орыс және қазақ тілдерінің тілдік ерекшеліктерін тереңдетіп оқытуды біріктіретіндіктен, бұл бағдарламаның қазақстандық білім беру сегментінде баламасы жоқ.
2) Инновациялық оқыту бағдарламасы түлекке лингвистикалық саладағы ағымдағы білім мен дағдыларды жетік меңгеруге мүмкіндік береді
3) Студенттер қазақстандық және халықаралық еңбек нарығындағы мансаптық перспективаларды кеңейтетін қосымша мамандықтарды таңдауға құқылы.

Мансап және жұмыс, (қызмет саласы)

Жұмыс және мансап перспективалары:
• халықаралық компаниялар;
• мемлекеттік органдар;
• орта білім беру мекемелері;
• елшіліктер;
• ақпараттық және жарнамалық агенттіктер;
• тіл орталықтары;
• аударма бюролары.

7М01701 – «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау»

ОП негізгі мақсаты

Оқытудың мақсаты – магистранттарға заманауи филологиялық процестер мен құбылыстарды талдаудың ғылыми-зерттеу және практикалық әдістерін меңгеру.

ОЖ ерекшеліктері: Білім беру бағдарламасы «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы бойынша магистрлерді дайындайды, тіл және әдебиет саласында еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлауды, орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жүйеленген білімдерді қалыптастыруды қарастырады. ЖОО-ның орыс тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысына қажетті ғылыми-гуманитарлық пәндер және оларды оқытуда инновациялық технологияларды қолдануды енгізу, тіл білімі мен әдебиетінің іргелі және қолданбалы бағыттары бойынша білімдерін жетілдіру.

Мансап және жұмыс, (қызмет саласы) Т Жұмыс және мансап перспективалары:
• Жалпы білім беретін мектептерде, лицейлер мен гимназияларда және университеттерде пән мұғалімі;
• Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарындағы пән мұғалімі;
• Ғылыми мекемелердің кіші ғылыми қызметкері;
• Арнайы оқу орталықтары мен орта арнаулы колледждерде оқытушы;
• Әдеби, мәдениет мекемелерінде, баспаларда әдеби кеңесші;
• Жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде, мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде іс жүргізуші;
• Мемлекеттік органдарда, әртүрлі кәсіпорындарда, кәсіпорындарда, құжаттама және іс жүргізу бөлімдерінде іс жүргізуші;
• Шетелдік компаниялар мен аударма агенттіктерінде аудармашы болып жұмыс істей алады.
 

7М01702 – «Шет тілі мұғалімдерін даярлау: екі шет тілі»

БӨ негізгі мақсаты: EP 7M01702 – «Шетел тілі мұғалімдерін даярлау: екі шет тілі» пәнінің негізгі мақсаты – екі шет тілін терең меңгерген, әдістемені жетік меңгерген жан-жақты, жалпылама тіл маманын дайындау. әлеуметтанулық зерттеулер жүргізу, шет тілдерін оқытуда заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану, аудару және түсіндіру, редакциялау және медиа жазу дағдыларына ие.
Білім беру бағдарламасы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім беру стандартының талаптары, сонымен қатар қазіргі нарық пен жұмыс берушілердің талаптары негізінде қалыптастырылады.
EP ерекшеліктері: Бұл бағдарламаны аяқтағаннан кейін түлектер:
• лингвистикалық талдау жүргізу кезінде ағылшын тілінің лексикалық, грамматикалық және фонетикалық жүйелері туралы білімдерін қолдану;
• лингвистика және басқа да салаларда зерттеулер жүргізу және жобалық қызметпен айналысу;
• заманауи оқыту және бағалау әдістерін қолдану;
• көп мәдениетті ортада және көптілді ортада ағылшын тілінде де, екінші шет тілінде де тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру;
• аналитикалық, шешім қабылдау және күрделі мәселелерді шешу дағдыларының болуы;
• аудиторияның ерекшеліктеріне, контекстке, мақсат пен стильге назар аудара отырып, өз ойларын, идеялары мен сенімдерін білдіру;
• сенімді ақпарат көздерін табу, анықтау және бағалау үшін әртүрлі мәліметтер базасымен жұмыс істеу;
• кәсіби этиканы сақтау;
• жеке және кәсіби қарым-қатынаста эмоционалдық интеллектті басқару.
Мансап және жұмыс, (қызмет саласы) Жұмыс және мансап перспективалары:
• халықаралық компаниялар;
• мемлекеттік органдар;
• жоғары және орта оқу орындары;
• елшіліктер;
• ғылыми-зерттеу және талдау орталықтары;
• ақпараттық және жарнамалық агенттіктер;
• баспалар;
• тіл орталықтары;
• аударма бюролары.

Кафедра оқытушылары

Кафедрада 31 профессор-оқытушы жұмыс жасайды оның 15 оқытушының ғылыми атағы бар. Ұжымның біріктірілген күш-жігерінің нәтижесінде студенттердің танымдық белсенділігін басқару қызметін орындайтын жаңа буынның әдістемелік материалдары құрылды. Кафедра оқытушылары әр түрлі әдістемелік және ақпараттық технологияларды (жобалау технологиясы, «дөңгелек үстелдер» форматы, презентациялар, іскерлік және рөлдік ойындар және т.б.,)  енгізу арқылы оқу үдерісін оңтайландыру қарым-қатынас және кәсіби құзыреттерді жетілдіруге, студенттердің шығармашылық қабілеттерін неғұрлым толық жүзеге асыруға айтарлықтай үлес қосады.
Сонымен қатар, кафедрада студенттердің коммуникативті дағдылары мен өзара пікір алмасу мәдениетін дамытуға арналған «Empire of Knowledge», «Аристократы» атты үйірмелер белсенді жұмыс жасайды. «Empire of Knowledge» үйірмесінде 6В01703 – «Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау» білім беру бағдарламасының 1-4 курс білімгерлері, «Аристократы» 6В01702- «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау» білім беру бағдарламасының 1-4 курс білімгерлері қатысады. Үйірмеге ағылшын тілін, орыс тілін  күнделікті тәжірибеде қолдану, сөздер мен сөйлемдерді түсіну дағдыларын қалыптастыру, белсенді сөйлеуді дамыту, естілетін дыбыстық тіркестер мен сөздерге еліктеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында, өз беттерімен шығарма жазуға, өлең шығаруға икемдері бар, тілге шешен, шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін сезініп  аша білетін білімгерлер тартылды. 
Қазіргі білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес кафедра профессор-оқытушылар құрамы қазіргі орыс, ағылшын тілдер білімі және әдебиеттану бағыты бойынша  ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізіп келеді. Ақпараттық және цифрлық технологиялар, сондай-ақ тұрақты экономикалық, саяси және әлеуметтік өзгерістер дәуірінде кафедраның бәсекеге қабілеттілігі оның ғылыми, зерттеу және инновациялық әлеуеттерімен анықталады. Кафедраның профессор-оқытушылары «Жоғары білім беруді жаңғырту жағдайында мәдениетаралық кеңістікте тілдердің, әдебиеттің және оқыту әдістемесінің өзара әрекеттестігі» ғылыми бағыты бойынша жұмыс жасайды.

  1. Ботабаева Жанна Нуралиевна
  2. Амандыкова Сауле Хамзеевна
  3. Айдарбекова Алия Сарыбаевна
  4. Айтжанова Сара Егизбаевна
  5. Ақберді Бидос Әбутәліпұлы
  6. Арысбаева Эльнора Пирмуратовна
  7. Арыстан Гульжайна
  8. Асильбекова Бибигуль Джиенбековна
  9. Азбергенова Зауре Оспановна
  10. Мейірбек Перизат Әлібекқызы
  11. Ормаханова Гулназ Суйнбаевна
  12. Исламова Мухаббат Михтибаевна
  13. Ергешбаева Шынара Нальхожаевна
  14. Кемелова Гульхан Мейманкуловна
  15. Серикбаева Шолпан Ергешовна
  16. Токмуратов Абдихан Мажанович
  17. Умаралиева Мадина Адилбековна
  18. Турсынова Гулдар Исмайловна
  19. Есжанова Гаухар Досмахамбетовна
  20. Жапишева Галия Калиярқызы
  21. Назар Диана Бейбітходжаевна
  22. Юсупова Гузал Таджихановна

 

Кафедрадағы әдістемелік жұмыс

Кафедрадағы әдістемелік жұмыс кафедраға бекітілген пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіруге, оқу үдерісін оңтайландыруға және белсендіруге, оны әдістемелік қамтамасыз етуді жақсартуға, профессорлық-оқытушылық құрамның педагогикалық біліктілігін арттыруға бағытталған. Кафедраның әдістемелік жұмысының мазмұны жұмыс жоспарымен анықталады. Оқыту сабақтары классикалық, дәстүрлі түрде де (аудиториялық сабақтар – лекциялар, практикалық, зертханалық сабақтар), сондай-ақ техникалық оқытуды пайдалана отырып, инновациялық технологиялар элементтерін (SROP, кейс-технологиялар, жобалық оқыту әдісі, қашықтықтан оқыту) пайдалана отырып жүргізіледі. көмекші құралдар, сабақ өткізуге арналған арнайы құрал-жабдықтар. Көрнекі үлестірмелі материалдар кеңінен қолданылады.
     Оқу-әдістемелік жұмыс пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіруге, оқу үдерісін тікелей әдістемелік қамтамасыз етуге, педагог кадрлардың педагогикалық біліктілігін арттыруға бағытталған және мамандарды даярлау бағыттары бойынша жаңа оқу жұмыс жоспарларының жобаларын жасауды, жаңа оқу орындарының жұмыс бағдарламаларын жасауды қамтиды. енгізілген пәндер, қолданыстағы бағдарламаларды қайта қарау, студенттердің білімін бақылауға арналған әдістемелік материалдарды әзірлеу, оқу үдерісіне ғылыми-әдістемелік зерттеулердің нәтижелерін, оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын енгізу (дәрістер, компьютерлік тестілеу және т.б.); мұғалімдердің біліктілігін арттыру аясындағы әдістемелік жұмыстар және т.б.
Оқу-әдістемелік жұмыстың бір кезеңі оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, монографияларды дайындау болып табылады.
Шетел тілдері кафедрасында UML басылымының тақырыптық жоспарын орындау жылдық және перспективалық жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
2022-2023 оқу жылына арналған. Жылға 12 оқу-әдістемелік кешен, 2 электронды оқулық, 11 лекциялық жинақ, 40 практикалық және СРОП енгізу бойынша әдістемелік нұсқаулар жоспарланған. 16 дәріс жинағы, практикалық және СРОП орындау бойынша 18 әдістемелік нұсқау дайындалды.
Кафедрада 2022-2023 оқу жылына арналған практиканың барлық түрлеріне арналған мазмұнды нұсқаулар мен бағдарламалар бар. жыл. Барлық тәжірибе түрлері бойынша барлығы 44 үшжақты келісімдер жасалды.

Кафедраның білім беру бағдарламалары бойынша оқу процесінде студенттер алған теориялық білімдерін бекіту және практикалық жұмыс дағдыларын алу үшін практикалық сабақтардан өтуі қажет. Бүкіл оқу кезеңінде студенттер кіріспе (оқу), өндірістік және диплом алдындағы практикадан өтеді.
Білім беру немесе бағдарлау тәжірибесі студенттер үшін алғашқы сынақ болады. Ол 1 немесе 2 курста қабылданады. Мақсаты – оқу үдерісінде алған жалпы теориялық білімдерін бекіту, сонымен қатар таңдаған мамандығы бойынша жалпы түсінік алу. Тәжірибеден өту кезінде студенттерге дәрістер мен экскурсиялар арқылы оқу орнының жұмысымен танысуға, сонымен қатар сіз таңдаған мамандық қызметкерлерінің жұмысын тамашалауға мүмкіндік беріледі.
Өндірістік практика 3-4 курста өтеді және мамандықты игерудің келесі сатысы болып табылады. Тыңдаушыларға куратордың бақылауымен мекеме жұмысын іштен зерделеуге, құжаттарды зерделеуге және талдауға, материалдар жинауға мүмкіндік беріледі.
Диплом алдындағы тәжірибе – оқытудың соңғы кезеңі. Тәжірибе барысында алынған мәліметтер мен тәжірибеге сүйене отырып, дипломдық жұмыстың тақырыбын ашу қажет болады. Диплом алдындағы тәжірибе есебі көбінесе дипломның екінші тарауы болып табылады және теориялық және практикалық тәжірибенің нәтижесі болып табылады.

Кафедраның ғылыми бағыты

Кафедраның ғылыми бағыты университеттің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі бағыттарын ескере отырып анықталды. Кафедра 21 ғасырдағы адам әлеуеті парадигмасындағы тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін, әдебиеттану ғылымының қазіргі мәселелері: аударма және қазақ әдебиетінің халықтар әдебиетімен байланысын зерттейтін жоғары білікті мамандардан, филологтардан құралған. Шығыс, Батыс және Қазақстан Республикасындағы кәсіптік білім беруді жаңғырту.
Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы жетекші ғалымдардың, ғылым кандидаттарының жетекшілігімен ғылыми-зерттеу тақырыптары бойынша жұмыс істейді:
«Тілдер мен әдебиеттің көпмәдениетті кеңістіктегі қызметі: тенденциялар динамикасы, ықтимал тәуекелдер мен перспективалар» (ғылыми жетекшісі: т.ғ.д., доцент Абенова Л.У.);
«Әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелері: аударма және қазақ әдебиетінің Шығыс және Батыс халықтары әдебиетімен байланысы». (ғ.ғ.д., аға оқытушы Ботабаева Ж.Н.);
«Қазақстан Республикасындағы кәсіптік білім беруді жаңғырту жағдайында оқушылардың тілдік құзіреттілігін қалыптастырудың әдістемесі мен ғылыми-әдістемелік негіздерін әзірлеу» (ғылыми жетекшісі: т.ғ.к. Аккузов А.А.
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары.
Кафедра студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстары университет пен кафедраның стратегиялық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады. Кафедрада қызығушылықтары мен бағыттарына негізделген ғылыми үйірмелер мен бірлестіктер бар.
Кафедра студенттерімен және магистранттарымен ғылыми-зерттеу жұмыстары жоспарға сәйкес жүргізіледі. Орыс тілі мен әдебиеті «Классиктер және замандастар» студенттік ғылыми клубының жетекшісін аға оқытушы Г.М.Кемелова, «Skills up with us» ағылшын тілі клубын магистр Г.К. Жәпішева. Сыныптан тыс жұмыстың осындай түрлерінің ғылыми-тәрбиелік іс-әрекеті барысында студенттердің ғылыми, кәсіптік, коммуникативті және шығармашылық құзыреттіліктері қалыптасады.

Кафедраның халықаралық ынтымақтастығы

Кафедраның халықаралық ынтымақтастығы ЖОО аралық келісімдер, меморандумдар мен келісімдер, сонымен қатар хаттамалар мен жұмыс бағдарламалары негізінде жүзеге асырылады.
Кафедраның ынтымақтастық географиясы өте алуан түрлі – кафедра Ресей, Өзбекстан, Түркия, Польша, Оңтүстік Корея және т.б. елдердің жетекші академиялық және ғылыми орталықтарымен бірлескен оқу және ғылыми жобаларды құруды жоспарлап отыр.
Шетел тілдері кафедрасы А.Науаи атындағы Ташкент мемлекеттік өзбек тілі университеті, Ш.Рашидов атындағы Самарқанд мемлекеттік университеті, Шыршық мемлекеттік педагогикалық университеті, Момун университеті, Хорезм, Ферғана мемлекеттік университеті және Андижан педагогикалық университеті, Андижан қаласы.
Кафедра білім берудің барлық деңгейінде (бакалавриат – магистратура) мамандарды дайындау бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын жетекші шетелдік университеттермен және ғылыми орталықтармен ынтымақтастықта жұмыс істейді, ғылыми зерттеулер жүргізеді, бірлескен конференциялар, онлайн олимпиадалар ұйымдастыру, тәжірибе алмасу.

 

Кәсіби практикадан өтетін базалар
Кафедрада кәсіптік бағдар беру жұмысы екі бағытта шоғырланған: талапкерлерді тарту және бітірушілерді жұмысқа орналастыруға көмектесу және студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытуға бағытталған.
Бөлім мектептер мен колледждердің жұмыс берушілері үшін ашық есік күндерін және мамандар жәрмеңкелерін ұйымдастыруға қатысады, ашық есік күндерін өткізеді, облыстар мен қалаларда дала жұмыстарын ұйымдастырады. Мұндай іс-шаралар қалалық және ауылдық ортадағы студенттердің кең ауқымын қамтуға бағытталған.
Кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеті – талапкерлерді университеттің бағыттары мен мамандықтары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері және қосымша кәсіптік білім туралы ақпараттандыру. Оңтайлы нұсқа – ЖОО-дағы кәсіптік бағдар беру бағдарламасы тек талапкерлерді тарту мен бітірушілерге қолдау көрсетуді ғана емес, сонымен қатар аралық кезең – студенттердің кәсіби дамуы мен өзін-өзі анықтауын ескереді.
Еңбек нарығының тұрақты мониторингі жұмыс берушілердің талаптары мен талаптарын жақсырақ түсінуге және олардың бітірушілердің құзыреттіліктерімен сәйкестігін табуға көмектеседі. Бұл университеттің салалық жұмыс берушілермен және компаниялармен өзара әрекеттесуін жақсартып қана қоймайды, сонымен қатар түлектердің өз мамандығы бойынша жұмысқа орналасу мүмкіндігін арттырады.
 

Тәрбие жұмысы

Кәсіптік бағдар беру жұмысы

Кафедрада кәсіптік бағдар беру жұмысы екі бағытта шоғырланған: талапкерлерді тарту және бітірушілерді жұмысқа орналастыруға көмектесу және студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытуға бағытталған.
Бөлім мектептер мен колледждердің жұмыс берушілері үшін ашық есік күндерін және мамандар жәрмеңкелерін ұйымдастыруға қатысады, ашық есік күндерін өткізеді, облыстар мен қалаларда дала жұмыстарын ұйымдастырады. Мұндай іс-шаралар қалалық және ауылдық ортадағы студенттердің кең ауқымын қамтуға бағытталған.
Кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеті – талапкерлерді университеттің бағыттары мен мамандықтары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері және қосымша кәсіптік білім туралы ақпараттандыру. Оңтайлы нұсқа – ЖОО-дағы кәсіптік бағдар беру бағдарламасы тек талапкерлерді тарту мен бітірушілерге қолдау көрсетуді ғана емес, сонымен қатар аралық кезең – студенттердің кәсіби дамуы мен өзін-өзі анықтауын ескереді.
Еңбек нарығының тұрақты мониторингі жұмыс берушілердің талаптары мен талаптарын жақсырақ түсінуге және олардың бітірушілердің құзыреттіліктерімен сәйкестігін табуға көмектеседі. Бұл университеттің салалық жұмыс берушілермен және компаниялармен өзара әрекеттесуін жақсартып қана қоймайды, сонымен қатар түлектердің өз мамандығы бойынша жұмысқа орналасу мүмкіндігін арттырады.

Жаңалықтар

Жаңалықтар: Кітап оқу - сәнді! 
Әрбір заманауи студент өз өмірін жақсы жаққа өзгерткісі келеді, ол үшін оған білім мен технология қажет. Осы мақсатта Ж.А.Ташенев атындағы университеттің лингвист-студенттері атындағы кітапханада болды. Шымкент қаласының Пушкин А.С. Бұл кітапхана жаңғырту бағдарламасы бойынша заманауи форматта жұмыс істей бастады
Енді бұл ұлттық және әлемдік мәдениеттің «қоймасы» ғана емес, сонымен қатар мультимедиялық орталық пен жанды қарым-қатынас клубы! Кітап сөрелері, жұмсақ креслолары бар жайлы бөлмелер, онда достарыңызбен сөйлесуге және кофе ішуге болады. Бұл пішім жеке емес интернет байланысынан әлдеқайда жақсы. Бірақ мені ерекше таң қалдырғаны әртүрлі жанрдағы суретшілердің көрмесі болды. Бұл форматты қазірдің өзінде әлемнің көптеген кітапханалары пайдаланады және келушілерді қуантады. Бұл экскурсия студенттерге көптеген танымдық ақпарат әкелді және олардың дәстүрлі хоббиіне айналады.
2. Спорт мінезді қалыптастырады! Спортпен айналысуды бастаңыз және тапсырмаларды дұрыс қоюды үйрене отырып, сіз өз өміріңізді бақылауды және өзіңізге сенімділікті сезінесіз! Міне, осы уәж 14 қазан күні университет студенттері мен оқытушыларын М.Қажымұқан атындағы стадионда бас қосты. Футболшылардың сүйікті командасы «Ордабасы» болса, қарсыластарымыз Қарағандының «Шахтері» болды. Трибуналарда қаншама эмоциялар, адреналиннің толқыны мен жеңімпаздардың құрметіне қошемет! Шынында да, спорт жеңуге үйретеді, бірақ ережеде жеңіске жетуге үйретеді. Бұл оның өз амбицияларынан жоғары нәрсе бар екенін түсінуге, заңды, корпоративтік мәдениетті және жалпыадамзаттық этиканы құрметтеуге мүмкіндік береді. Спорт әдептілік пен адалдықты, қайсарлық пен салауатты ұлтты қалыптастырады! Жеңіс құтты болсын, құрметті команда! "Ордабасы" - Чемпион!!!!

Ғылыми үйірме

Жас ғалымдардың «EMPIRE OF KNOWLEDGE» атты ғылыми үйірмесі әр ай сайын  жоспар бойынша өтіледі. Үйірме жетекшісі  п.ғ.м., Арысбаева Э.П. Үйірме жоспарына сай, ай сайын, іс-шарамызды өткіздік. Бірінші іс-шарамызда 1-2 курс студенттерін жинап, студенттермен ай сайын өткізетін іс-шарамыздың жоспарын талқылап бекіттік, және Саулебай Самал Серікқызы Фи-23-9к1тобының студентін үйірмеге жауапты етіп сайладық. Студенттерге ғылыми жұмыс, проект жасау қағидаларын түсіндіру жұмыстарын жүргіздік. 
Қараша айының 29 жұлдызында Фи-23-9к1 – Фи-23-9к2 1 -ші курс студенттерімен  “The prestige of profession” атты дөңгелек үстел өткіздік. Дөңгелек үстел барысында студенттермен таңдаған мамандықтарын маңыздылығын, сұранысқа ие мамандық екендігін талқылап, студенттердің ойын тыңдап әңгіме жұмыстарын жүргіздік. Бұл іс-шара студенттердің өз ойын толық айтуға және таңдаған мамандықтарының сұранысқа ие мамандық екендігін түсініп бір бірімен сөз таласып өз ойларын толық білдіртіп отырды. Қорытындыла келе студенттер мамандық таңдағанда адаспау керек екендігін түсінді.  

1


 2023 жылдың, 31 ші қазанында Фи-23-9к1 – Фи-23-9к2 1 -ші курс студенттерімен  “Happy Halloween”  атты Викторина өткіздік. Студенттер іс-шараға өте белсене қатысты және кіші топтарға бөлініп әр топқа ат қойып өздерін таныстырды. Бұл іс-шараның мақсаты тілді оқып жатқан елдің мәдениетін үйрену, студенттердің ағылшын тілінде сөйлеу қабілиетін дамыту және ұжымда жұмыс жасау мақсатында жоспарланды. Іс-шара барысында тақырыпқа сай сұрақ- жауаптар берілді белсене қатысқан студенттер сыйлықпен марапатталып отырды. Екінші кезеңде ойын ойнатылды және жеңімпаз топтар бірінші,екінші орындармен марапатталып сертификат табысталды.

 2023 жылдың 23 қарашасында 23-9к1 тобы Турсунова Г.И. басшылығымен «Алғыс айту» “Thanks giving Day” күнініне орай іс-шара өткізілді. Іс-шара бас ғимараттың конференц залында ұйымдастырылды. Студенттер өте белсенді болып ат салысты. Іс-шара екі тілде (қазақ, ағылшын) тілдерінде жүргізілді. Іс-шараға кафедра оқытушылары, студенттер және тәрбие жөніндегі проректор Бейтұрсын Ғ. мырзада қатысты. Студенттер алғыс айтып, би бийлеп, өлең айтып және сұрақ жауап түрінде викторина өткізіп, келген қонақтарға керемет көңіл күй сыйлады.  

2023 жылдың 29 қарашасында үшінші отырысымыз өтті. “Who Wants to Be a Millionaire” атты  жарыс өткіздік. Сайыс 2 тұрдан өтті, біріншісі тест форматында кахут платформасында, ал екіншісі қазақ және ағылшын тіліндегі идиомаларды сәйкестендіру болды. Сайыс өте жоғары денгейде өтті, студенттер белсене қатысты, және екі топ бір -бірімен жарысып, екінші топ жеңіске жетті. 1-ші орын алған студенттер сертификатпен марапатталды.
Ай сайынғы Іс-шараға кафедра оқытушылары, үйірме жетекшісі және кафедра меңгерушісі қатысып отырды.

 

2
Фотогалерея
1  5

 

2  1

Жаңа пікірді жазу

Бұл өрістің мазмұны құпия ретінде сақталған және жарияланып көрсетілмейді.

Ограниченный HTML

  • Рұқсат етілген HTML тегтер: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Жол және абзац үзілімдері автоматты түрде қойылады.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.