Минжасарова Гулола Абайқызы
2. Білімі: «Сырдария» университеті
Ғылыми академиялық дәрежесі: магистрі
Кәсіби мамандығы: Педагогика және психология
Өтілетін пәндер: Педагогика, Психология
Осы мекемедегі еңбек өтілі: 6 жыл
3. Академиялық тәжірибе:
Жоғары білім туралы диплом: «Сырдария» университеті, 2014 ж. Магистрлік диссертацияны қорғау: «Сырдария» университеті, «Бастауыш сыныптарда инклюзивтік білім берудің ерекшеліктері» 2018 ж.
4. Академиялық емес тәжірибесі: жоқ.
5. Кәсіптік тіркеу немесе мерзімін көрсететін кәсіби біліктілігін жетілдіру жөнінде куәлік: Білім беру және ақпараттық жаңашыл технологиялардың ғылыми-зерттеу орталығы 72 сағат №191007-01,2019ж.сертификат «Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары», «Өрлеу» сертификат 72 сағат, №Ф248 2020ж. «Логопедиялық массаж артикуляциялық жаттығу логопедиялық диагноздарды ажырату және дефектология»
6. Кәсіби ұйымның мүшесі: жоқ
7. Марапаттау және сыйлық: «Алғыс», Білім беру саласының өркендеуі жолындағы шынайы қызметі, жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі табысты еңбегі және қоғамдық жұмыстарға белсене қатысқаны үшін жоғары жауапкершілігі үшін алғыс білдіреді, «Сырдария» университеті 2018ж. «Алғыс» «Ұстаздар күні» Жетісай қала әкімі, 2018ж. «Қазақстан тәуелсіздігіне 25 жыл: Білім және ғылым –болашаққа бастар жол» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқаны үшін, сертификат, «Сырдария» университеті 2016ж.
8. Қызмет көрсету саласында қызмет: жоқ
9. Соңғы 5 жыл ішінде ең маңызды жарияланымдар мен презентациялар тақырыбы, авторлар (бар болса) қайда жарияланған, жариялау және ұсыну күні
№ |
Атауы |
Жұмыс сипаты |
Жарияланған басылымы, баспаныњ атауы, нөмірі, жылы, беттері |
Қосалқы автор аты - жөні |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамыту мєселелері |
Мақала |
Ұлы ойшыл Әбу Насыр әл-Фарабидіњ 1150 жылдық мерейтойына арналған “әлФараби мұрасы әлемдік руханият кеңістігінде” атты Халықаралық ғылыми тәжірибелік онлайн-конференция еңбектері. 27 қараша: “BiiK” баспаханасы, 2020. Шымкент |
Минжасарова Г.А., Тулебаева У.Б.
|
2 |
Инклюзивті білім беру мєселелері |
Мақала |
Халықаралыќ ғылыми журнал №3(58) Астана, 2018ж. |
Қожағулова Г.Е. Тленчиева Н.С. Минжасарова Г.А. |
3 |
Бастауыш сынып оқушылардың мәдени-тынығу әрекеттерін қалыптастыруда инклюзивті білім берудің ерекшеліктері |
Маќала |
“Сырдария Университеті” Конференция материалдары “Қазақстан тәуелсіздігіне 25 жыл: Білім және ғылым –болашаққа бастар жол”, 2016 жыл, Жетісай |
Қожағулова Г.Е. Минжасарова Г.А. |
10. Кәсіби, тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың, ғылыми және тәжірибелік-конструкторлық проекттерде авторлық немесе серіктес авторлық болудың қысқа тізімі: жоқ
11. Түйіндеме тізіменде көрсетілмеген қызметтің маңызды жақтары туралы қосымша мәліметтер: жоқ
Оқиға категориялары
►"Zan" деректер қоры ► Tilqural.kz ► Tilalemi.kz ► Balatili.kz ► Emle.kz ► Termincom.kz ► Sozdikqor.kz ► Qazcorpora.kz ► Qujat.kz ► Tilmedia.kz ► Atau.kz ► Abai.institute.
2021-2022 оқу жылында жүргізілген сауалнамалар
✅ Сауалнама «Білім алушылардың ЖОО-дағы ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыруға қанағаттануы»
✅ Сауалнама «ЖОО-дағы оқытушыларды ҒЗЖ тарту»
✅ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»
✅ «ПОҚ-тың жоғарғы оқу орнына қанағаттануы»
✅ «Білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қанағаттануы»
✅ «ЖОО білім алушыларының өздеріне көрсетілетін қолдау қызметтеріне қанағаттануы»
✅ «Оқытушы студент көзімен» сауалнамасы
✅ Жұмыс берушінің түлектердің дайындық сапасына қанағаттануы сауалнамасы
☑ Университетте жүргізілген анкеталық – сауалнама туралы мәлімет