HR департаменті
- 1 view
- Қызметкерлер
-
Тулгабаева Замира Тлегеновна
HR департаментінің директоры✆ Телефон: +7 702 818 1824
✉ E-mail: kadr@tashenev.edu.kz
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МІНДЕТТЕРІ
НR Департаментінің директоры.
Университетті қоғамның мақсаттарына, стратегиясына және бейініне, оның қызметінің сыртқы және ішкі жағдайларының өзгеруіне, кадрлардың сандық және сапалық құрамы, олардың дамуы мен қозғалысы туралы деректерді қалыптастыру мен жүргізуге сәйкес қажетті кәсіптердің, мамандықтар мен біліктіліктің жұмысшылары мен қызметшілерін кадрлармен толықтыру жөніндегі жұмысты басқарады. Еңбек нарығын зерделеу, оқу орындарымен және жұмыспен қамту қызметтерімен тікелей байланыс орнату, ұқсас бейіндегі кәсіпорындармен байланыс орнату, қоғам ішіндегі жұмыскерлерді бос жұмыс орындары туралы хабардар ету, жұмыскерлерді жалдау туралы хабарландырулар орналастыру үшін бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалану негізінде кадрларға ағымдағы және перспективалық қажеттілікті және оны қанағаттандыру көздерін айқындауды, болжамдарды әзірлеуді ұйымдастырады. Қоғамның Кадр саясаты мен кадр стратегиясын әзірлеуге қатысады. Кадрлардың біліктілігін, жеке және іскерлік қасиеттерін бағалау негізінде оларды іріктеу, іріктеу және орналастыру бойынша жұмысты жүзеге асырады, қызметкерлердің университет бөлімшелерінде дұрыс пайдаланылуын бақылайды. Оқу орнында алған кәсібі мен мамандығына сәйкес жас мамандар мен жас жұмысшыларды қабылдауды, орналастыруды қамтамасыз етеді, бөлімше басшыларымен бірлесіп олардың тағылымдамадан өтуін және өндірістік қызметке бейімделу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады. Іскерлік мансап құру бойынша жоспарлы жұмысты, кандидаттарды даярлауды, арнайы курстарда оқытуды, тиісті лауазымдарда тағылымдамадан өтуді жүзеге асырады. Университет басшысының еңбек заңнамасына, ережелеріне, нұсқаулықтары мен бұйрықтарына сәйкес қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды және жұмыстан босатуды уақтылы ресімдеуді, жеке құрамды есепке алуды, қызметкерлердің қазіргі және өткен еңбек қызметі туралы анықтамалар беруді, еңбек кітапшаларын сақтауды және толтыруды және кадрлар бойынша белгіленген құжаттаманы жүргізуді, сондай-ақ қызметкерлерді көтермелеу мен марапаттауға ұсыну үшін материалдар дайындауды ұйымдастырады. Кадрлар жөніндегі мамандардың қызметіне әдістемелік басшылық жасауды және үйлестіруді жүзеге асырады, бөлімшелер басшыларының заң актілері мен Үкімет қаулыларының, университет басшысының кадр саясаты және персоналмен жұмыс мәселелері жөніндегі қаулыларының, бұйрықтары мен өкімдерінің орындалуын бақылайды. Табельдік есепке алуды, демалыс кестелерін жасауды және орындауды, бөлімшелердегі еңбек тәртібінің жай-күйін және қызметкерлердің ішкі еңбек тәртібінің ережелерін сақтауын бақылауды, айналым себептерін талдауды ұйымдастырады, еңбек тәртібін нығайту, кадрлардың айналымын, жұмыс уақытын жоғалтуды азайту жөніндегі іс-шараларды әзірлейді, олардың орындалуын бақылайды. Жеке құрамды есепке алу және кадрлармен жұмыс бойынша белгіленген есептілікті жасауды қамтамасыз етеді. Қоғам жиналыстарына қатысады.
Құқықтар НR департаментінің директоры құқылы:
Оның қарамағындағы қызметкерлерге оның функционалдық міндеттеріне кіретін мәселелер бойынша тапсырмалар беру. Жоспарлы тапсырмалардың орындалуын және жұмысын, өзіне бағынысты қызметкерлердің жекелеген тапсырмаларының уақтылы орындалуын бақылау. Департамент қызметінің мәселелеріне қатысты қажетті материалдар мен құжаттарды сұрату және алу. НR департаменті директорының құзыретіне кіретін өндірістік қызметтің жедел мәселелерін шешу үшін бөгде мекемелер мен ұйымдардың бөлімшелерімен өзара қарым-қатынасқа түсу. Бөлімнің өндірістік қызметіне қатысты мәселелер бойынша бөгде ұйымдарда университеттің мүдделерін білдіру.
бас маман, кеңсе меңгерушісі
Кабинет: 402
Жұмыс уақыты: 9:00 - 18:00Телефон: +7 701 671 10 10
Email: info@tashenev.edu.kzБілімі: жоғары, магистр, екінші жоғары білім
Қызметтік міндеттері
Персоналды іздеу, іріктеу, қызметкерлерді бақылау мен есепке алуды жүргізу; еңбек кітапшаларын жүргізу, кадрлардың тұрақтамауын талдау және шешу жолдарын іздеу; демалыс кестесін қалыптастыру; қызметкерлердің кәсіби дамуы бойынша идеяларды қалыптастыру; кадрлық мәселелер бойынша бұйрықтар дайындау.Функционалдық міндеттері
Қызметкерлерді іздеу және іріктеу; жаңа персоналды қабылдауды рәсімдеу; жаңа қызметкерлермен бейімделу кездесулерін өткізу; кадрлық есепке алуды және кадрлық іс жүргізуді жүргізу функциясын орындау шеңберінде: компанияның жеке құрамының есебін жүргізу; қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды, жұмыстан шығаруды, іссапарға жіберуді, демалыс беруді, тәртіптік жауапкершілікке тартуды ресімдеу; еңбек кітапшаларын толтыру, есепке алу және сақтау; қызметкерлерге демалыс беру есебін жүргізу, кезекті демалыс кестесін жасау; қызметкерлердің қазіргі және өткен еңбек қызметі туралы анықтамалар беру; аурухана қызметкерлерінің есебін жүргізу және дұрыс рәсімделуін тексеру. Еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша жәрдемақы мөлшерін анықтау үшін сақтандыру өтілі туралы тиісті бағандарды толтыру; табельдерінің уақтылы жасалуын бақылау; департаменттің кадр құжаттамасының сақталуын қамтамасыз ету (еңбек шарттары, жеке құрам бойынша бұйрықтар және олардың негіздері, есепке алу журналдары); құжаттарды мұрағатқа сақтауға тапсыруға дайындау; персоналды аттестаттау мен оқытуды ұйымдастыру және құжаттау; әскери есепке алуды жүзеге асыру;
Құқығы
Департамент қызметінің қызметін жақсарту бойынша ұсыныстарды басшылықтың қарауына енгізу; Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан және қызметкерлерден оның лауазымдық міндеттерін орындау үшін мәліметтер мен құжаттарды сұрату және алу; ұйымның құрылымдық бөлімшелерінде қызметкерлерге қатысты еңбек заңнамасының, қызметкерлердің еңбек тәртібінің сақталуын бақылау. Анықталған бұзушылықтар туралы басшылыққа баяндау; Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан лауазымдық міндеттерін орындауға көмек сұрату; оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңес беру;
бас маман
Кабинет: 402
Жұмыс уақыты: с 9:00 до 18:00Телефон: +7 747 944 8483
Email: info@tashenev.edu.kzҚызметтік міндеттері
Персоналды іздеу, іріктеу, қызметкерлерді бақылау мен есепке алуды жүргізу; еңбек кітапшаларын жүргізу, кадрлардың тұрақтамауын талдау және шешу жолдарын іздеу; демалыс кестесін қалыптастыру; қызметкерлердің кәсіби дамуы бойынша идеяларды қалыптастыру,кадрлық мәселелер бойынша бұйрықтар дайындау.Функционалдық міндеттері
Қызметкерлерді іздеу және іріктеу; жаңа персоналды қабылдауды рәсімдеу; жаңа қызметкерлермен бейімделу кездесулерін өткізу; кадрлық есепке алуды және кадрлық іс жүргізуді жүргізу функциясын орындау шеңберінде: компанияның жеке құрамының есебін жүргізу; қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды, жұмыстан шығаруды, іссапарға жіберуді, демалыс беруді, тәртіптік жауапкершілікке тартуды ресімдеу; еңбек кітапшаларын толтыру, есепке алу және сақтау; қызметкерлерге демалыс беру есебін жүргізу, кезекті демалыс кестесін жасау; қызметкерлердің қазіргі және өткен еңбек қызметі туралы анықтамалар беру; аурухана қызметкерлерінің есебін жүргізу және дұрыс рәсімделуін тексеру. Еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша жәрдемақы мөлшерін анықтау үшін сақтандыру өтілі туралы тиісті бағандарды толтыру; табельдерінің уақтылы жасалуын бақылау; департаменттің кадр құжаттамасының сақталуын қамтамасыз ету (еңбек шарттары, жеке құрам бойынша бұйрықтар және олардың негіздері, есепке алу журналдары); құжаттарды мұрағатқа сақтауға тапсыруға дайындау; персоналды аттестаттау мен оқытуды ұйымдастыру және құжаттау; әскери есепке алуды жүзеге асыру;
Құқығы
Департамент қызметінің қызметін жақсарту бойынша ұсыныстарды басшылықтың қарауына енгізу; Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан және қызметкерлерден оның лауазымдық міндеттерін орындау үшін мәліметтер мен құжаттарды сұрату және алу; ұйымның құрылымдық бөлімшелерінде қызметкерлерге қатысты еңбек заңнамасының, қызметкерлердің еңбек тәртібінің сақталуын бақылау. Анықталған бұзушылықтар туралы басшылыққа баяндау; Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан лауазымдық міндеттерін орындауға көмек сұрату; оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңес беру;
Мұрағат меңгерушісі
Білімі: жоғары, магистр
Кабинет: 402
Жұмыс уақыты: с 9:00 до 18:00Телефон: +7 747 378 7003
Email: info@tashenev.edu.kzЛауазымдық міндеттері: Университетте мұрағат ісін жүргізу бойынша жұмысты жүзеге асырады. Мұрағатқа келіп түскен құжаттарды сақтауды ұйымдастырады және олардың сақталуын қамтамасыз етеді. Құрылымдық бөлімшелерден сақтауға келіп түскен, іс жүргізумен аяқталған құжаттарды қабылдайды және тіркейді. Істер номенклатурасын әзірлеуге қатысады, оларды мұрағатқа тапсыру кезінде қалыптастырудың және ресімдеудің дұрыстығын тексереді. Қолданыстағы ережелерге сәйкес сақтау бірліктерін шифрлайды, істерді жүйелейді және орналастырады, олардың есебін жүргізеді. Сақтаудың тұрақты және уақытша мерзімдері бірліктерінің жиынтық тізімдемелерін, сондай-ақ құжаттарды мемлекеттік сақтауға, сақтау мерзімі өткен материалдарды есептен шығаруға және жоюға беру үшін актілерді дайындайды. Құжаттар бойынша анықтамалық аппарат құру бойынша жұмысты жүргізеді, оларды ыңғайлы және жылдам іздеуді қамтамасыз етеді. Мұрағаттық құжаттардың ғылыми және практикалық құндылығын сараптау жөніндегі жұмысқа қатысады. Құжаттардың жай-күйін, олардың уақтылы қалпына келтірілуін, Мұрағат үй-жайларында олардың сақталуын қамтамасыз ету үшін қажетті шарттардың сақталуын қадағалайды. Мұрағат үй-жайында өрттен қорғау ережелерінің сақталуын бақылайды. Келіп түскен сұрауларға сәйкес мұрағат көшірмелері мен құжаттарын береді, мұрағат құжаттарында бар мәліметтер негізінде қажетті анықтамалар жасайды, мұрағат жұмысы туралы есептілікті жасау үшін деректерді дайындайды. Жұмыста заманауи техникалық құралдарды пайдалану бойынша қажетті шараларды қабылдайды.
- Құжаттар
-
1. Внутренний порядок университета имени Жумабека Ахметулы Ташенева
- Департаменттің функциялары
-
HR департаменті Жұмабек Ахметұлы Тәшенев атындағы университеттің Әкімшілік басқару құрамы болып табылады және өз қызметін университет жарғысына сәйкес жүзеге асырады.
Департаменттің негізгі функциялары:
- Кадрлық саясаттың негізгі принциптерін жүзеге асыру, құрылымы мен кадрларға қажеттілігін анықтау.
- университеттің кадрлық саясатын және адам ресурстарын басқару жүйесін жетілдіру бойынша стратегиялық мәселелер бойынша шешімдерді үйлестіру; қазіргі заманғы құралдарға сәйкес кадрлық резервті дамыту; мамандарды ротациялау туралы.
- Персоналдың сандық және сапалық құрамын қажетті және дер кезінде қамтамасыз ету.
- ПОҚ және ғылыми қызметкерлердің бос лауазымдарына орналасуға конкурс өткізу ережелерінің сақталуын қамтамасыз ету.
- Жұмысқа қабылданған және жұмыстан босатылған қызметкерлердің мәліметтер базасын жүргізу;
- Хронометраж, демалыс кестесін дайындау және орындау.
- Университет мақсаттарына жету үшін қызметкерлердің жұмысқа және кәсіби өсуіне, ұжымда сапалы, сенімді және өнімді жұмыс істеуіне мүмкіндіктер жасау.
- Қызметкерлерді мемлекеттік және басқа да наградалармен және ынталандырулармен марапаттау жұмыстарын ұйымдастыру және орындау.
- Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес іс жүргізуді ұйымдастыру және басқару, құжаттарды сақтау.
- Нормативтік құжаттарды, қызметтік хаттарды, сұраныстарға жауаптарды бақылау және дайындау.
- құжаттандыру және құжаттаманы басқару жүйесін әдістемелік қамтамасыз етуді жетілдіру және енгізу, іс жүргізу бойынша ішкі құжаттарды жаңарту.
Оқиға категориялары
►"Zan" деректер қоры ► Tilqural.kz ► Tilalemi.kz ► Balatili.kz ► Emle.kz ► Termincom.kz ► Sozdikqor.kz ► Qazcorpora.kz ► Qujat.kz ► Tilmedia.kz ► Atau.kz ► Abai.institute.
2021-2022 оқу жылында жүргізілген сауалнамалар
✅ Сауалнама «Білім алушылардың ЖОО-дағы ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыруға қанағаттануы»
✅ Сауалнама «ЖОО-дағы оқытушыларды ҒЗЖ тарту»
✅ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»
✅ «ПОҚ-тың жоғарғы оқу орнына қанағаттануы»
✅ «Білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қанағаттануы»
✅ «ЖОО білім алушыларының өздеріне көрсетілетін қолдау қызметтеріне қанағаттануы»
✅ «Оқытушы студент көзімен» сауалнамасы
✅ Жұмыс берушінің түлектердің дайындық сапасына қанағаттануы сауалнамасы
☑ Университетте жүргізілген анкеталық – сауалнама туралы мәлімет