HR департаменті
- 1 view
....
HR департаментінің директоры
✆ Ұялы телефон: ....
✉ E-mail: kadr@tashenev.edu.kz
Функционалдық міндеттері: Университеттің мақсаттарына, стратегиясына және профиліне сәйкес қажетті кәсіптері, мамандықтары мен біліктілігі бар университет қызметкерлерін жұмысқа қабылдауға жетекшілік етеді.
Қызметтік міндеттері:
Персоналды іздеу, іріктеу, жұмысқа қабылдау және босату; қызметкерлерді бақылау мен есепке алуды жүргізу; еңбек кітапшаларын жүргізу, кадрлардың тұрақтамауын талдау және шешу жолдарын іздеу; демалыс кестесін қалыптастыру және орындау; қызметкерлердің кәсіби дамуы бойынша идеяларды қалыптастыру, қызметкерлерге мансаптық өсу, біліктілігін арттыру бойынша кеңес беру; кадрлық мәселелер бойынша бұйрықтар дайындау.
бас маман, кеңсе меңгерушісі
Кабинет: 402
Жұмыс уақыты: с 9:00 до 18:00
Телефон: +7 701 671 10 10
Email: info@tashenev.edu.kz
Білімі: жоғары, магистр, екінші жоғары білім
Қызметтік міндеттері
Персоналды іздеу, іріктеу, қызметкерлерді бақылау мен есепке алуды жүргізу; еңбек кітапшаларын жүргізу, кадрлардың тұрақтамауын талдау және шешу жолдарын іздеу; демалыс кестесін қалыптастыру; қызметкерлердің кәсіби дамуы бойынша идеяларды қалыптастыру; кадрлық мәселелер бойынша бұйрықтар дайындау.
бас маман
Кабинет: 402
Жұмыс уақыты: с 9:00 до 18:00
Телефон: +7 747 944 8483
Email: info@tashenev.edu.kz
Қызметтік міндеттері
Персоналды іздеу, іріктеу, қызметкерлерді бақылау мен есепке алуды жүргізу; еңбек кітапшаларын жүргізу, кадрлардың тұрақтамауын талдау және шешу жолдарын іздеу; демалыс кестесін қалыптастыру; қызметкерлердің кәсіби дамуы бойынша идеяларды қалыптастыру,кадрлық мәселелер бойынша бұйрықтар дайындау.
Құжаттар
HR департаменті Жұмабек Ахметұлы Тәшенев атындағы университеттің Әкімшілік басқару құрамы болып табылады және өз қызметін университет жарғысына сәйкес жүзеге асырады.
Департаменттің негізгі функциялары:
- Кадрлық саясаттың негізгі принциптерін жүзеге асыру, құрылымы мен кадрларға қажеттілігін анықтау.
- университеттің кадрлық саясатын және адам ресурстарын басқару жүйесін жетілдіру бойынша стратегиялық мәселелер бойынша шешімдерді үйлестіру; қазіргі заманғы құралдарға сәйкес кадрлық резервті дамыту; мамандарды ротациялау туралы.
- Персоналдың сандық және сапалық құрамын қажетті және дер кезінде қамтамасыз ету.
- ПОҚ және ғылыми қызметкерлердің бос лауазымдарына орналасуға конкурс өткізу ережелерінің сақталуын қамтамасыз ету.
- Жұмысқа қабылданған және жұмыстан босатылған қызметкерлердің мәліметтер базасын жүргізу;
- Хронометраж, демалыс кестесін дайындау және орындау.
- Университет мақсаттарына жету үшін қызметкерлердің жұмысқа және кәсіби өсуіне, ұжымда сапалы, сенімді және өнімді жұмыс істеуіне мүмкіндіктер жасау.
- Қызметкерлерді мемлекеттік және басқа да наградалармен және ынталандырулармен марапаттау жұмыстарын ұйымдастыру және орындау.
- Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес іс жүргізуді ұйымдастыру және басқару, құжаттарды сақтау.
- Нормативтік құжаттарды, қызметтік хаттарды, сұраныстарға жауаптарды бақылау және дайындау.
- құжаттандыру және құжаттаманы басқару жүйесін әдістемелік қамтамасыз етуді жетілдіру және енгізу, іс жүргізу бойынша ішкі құжаттарды жаңарту.
Оқиға категориялары
►"Zan" деректер қоры ► Tilqural.kz ► Tilalemi.kz ► Balatili.kz ► Emle.kz ► Termincom.kz ► Sozdikqor.kz ► Qazcorpora.kz ► Qujat.kz ► Tilmedia.kz ► Atau.kz ► Abai.institute.
2021-2022 оқу жылында жүргізілген сауалнамалар
✅ Сауалнама «Білім алушылардың ЖОО-дағы ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыруға қанағаттануы»
✅ Сауалнама «ЖОО-дағы оқытушыларды ҒЗЖ тарту»
✅ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»
✅ «ПОҚ-тың жоғарғы оқу орнына қанағаттануы»
✅ «Білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қанағаттануы»
✅ «ЖОО білім алушыларының өздеріне көрсетілетін қолдау қызметтеріне қанағаттануы»
✅ «Оқытушы студент көзімен» сауалнамасы
✅ Жұмыс берушінің түлектердің дайындық сапасына қанағаттануы сауалнамасы
☑ Университетте жүргізілген анкеталық – сауалнама туралы мәлімет