
“"Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі" кафедрасы”
«Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі» кафедрасы 1998 жылы құрылған және «Сырдария» университетінің алғашқы кафедраларының бірі болып табылады. Мұнда дене шынықтыру және спорт мамандары дайындалады. Біздің түлектер-әртүрлі жеке және мемлекеттік мекемелерде жұмыс істейтін кәсіби оқытушылар, жаттықтырушылар және әртүрлі спорт түрлері бойынша нұсқаушылар.
Біз студенттердің зерттеу жұмысына үлкен мән береміз. «Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі», «Спартакиада», «Олимпиадалық білім» кабинеттерімен және спорт кешендерімен жабдықталған. Кафедра жанынан «Кәсіпқой –спортшы» арнайы студенттік клуб жұмыс істейді.
Спорттық жетістіктерді арттыру үшін кафедрада бірнеше спорттық үйірмелер жұмыс істейді: Үстел теннисі, Еркін күрес, Баскетбол, Волейбол, Футбол, Қазақ күресі, Гандбол, «Тәшенев» құрама командасы түрлі ауқымдағы жарыстарға қатысады.
Біздің студенттер Қазақстандық, халықаралық және университеттік зерттеу конференцияларына белсенді қатысады. Профессор-оқытушылар құрамының кәсібилігінің арқасында кафедра студенттері теориялық және практикалық білімнің жоғары деңгейіне ие болады және бүгінгі өзгермелі әлеуметтік-экономикалық ортада сауатты шешімдер қабылдауға қабілетті.
2022-2023 оқу жылынан бастап 6В01401 – Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламасының студенттері Шымкент қаласы «Ж.А. Тәшенев атындағы университет» АҚ оқуын жалғастыруда.
Кафедраның білім беру бағдарламалары:
1. 6В01401-Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
2. 6В01409 - Дене шынықтыру және спорт (IP)
6В01409 - Дене шынықтыру және спорт (IP), 6В01401- Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау жоғары білім беру бағдарламасы Еуропалық біліктілік пен ұлттық біліктілік шеңберіне және Дублин дескрипторларына, Педагогтің кәсіби стандартына сәйкес келеді және өңірлік еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып әзірленген құжаттар жүйесін қамтиды.
Білім беру бағдарламасы қойылған мақсатты, күтілетін нәтижелерді, білім беру процесін жүзеге асырудың шарттары мен технологияларын, Берілген бағыт бойынша бітірушіні даярлау сапасын бағалау саясатын және оқу жұмыс жоспарының мазмұнын айқындайды.
Түлектің кәсіби қызмет саласы:
6В01409 - Дене шынықтыру және спорт (IP), 6В01401-Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры білім беру саласында өзінің кәсіби қызметін жүзеге асырады.
Түлектің кәсіби қызметінің нысандары:
- жалпы білім беретін оқу орындарында;
- жалпы білім беретін орта мектептерде, лицейлерде, гимназияларда;
- кешенді мамандандырылған балалар мен жасөспірімдер спорт мектептерінде;
- спорт клубтарында;
-дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмыс жөніндегі нұсқаушы-әдіскер
- жаттықтырушы (спорт түрлері бойынша)
- техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары.
Түлектің кәсіби қызметінің түрлері:
- оқыту;
- тәрбие;
- әдістемелік;
- зерттеу;
- әлеуметтік-коммуникативтік.
Түлектің кәсіби қызметінің міндеттері:
- оқытушылық;
- оқу ақпаратын тарату және оқыту;
- білім алушыларды оқыту және дамыту;
- білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру;
- педагогикалық процесті жобалау және басқару;
- педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау, түзету және диагностикалау.
Тәрбиелік:
- білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту;
- педагогикалық процестің заңдарына, заңдылықтарына, қағидаттарына, тәрбие механизмдеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру;
- сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
- нақты тәрбиелік міндеттерді шешу,
- сыныптан тыс жұмыста оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін таңдау және қолдану;
- осы сыныпта сабақ беретін оқушылар ұжымымен, мұғалімдермен, ата-аналармен байланыс орнату.
Әдістемелік:
- білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру;
- әр түрлі деңгейдегі білім беру мазмұнын жоспарлау;
- оқыту процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістерін анықтау;
- оқупроцесіндежаңапедагогикалықтехнологиялардықолдану.
Зерттеу:
- білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін зерделеу және білім беру ортасын зерделеу;
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу;
- білім беру саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жалпылау;
- педагогикалық эксперимент жүргізу, оның нәтижелерін оқупроцесіне енгізу;
- білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін зерделеу және білім беру ортасын зерделеу;
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу;
- білім беру саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жалпылау;
- педагогикалық эксперимент жүргізу, оның нәтижелерін оқу процесіне енгізу.
Әлеуметтік коммуникативті:
- кәсіби қоғамдастықпен және білім берудің барлық мүдделі тараптарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
- көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру;
- білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау және педагогикалық қолдау көрсету.
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің стратегиялық даму жоспарының мақсаттары мен миссиясына сәйкес айқындалған.
Білім беру бағдарламасының мақсаты:
Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығының талаптарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие бәсекеге қабілетті дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
- кәсіптік қызметті тиімді орындау үшін қажетті білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіптік және арнайы құзыреттерін қалыптастыру;
- білім алушыларда тұлғааралық құндылықтар негізінде әлеуметтік жауапкершілік пен кәсіби этикалық нормаларға бейімділікті қалыптастыру;
- білім алушыларды кәсіби жетілдіруге, өзін-өзі жүзеге асыруға ынталандыру негізінде білім беру сапасының деңгейін ұлттық және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес келтіру;
- білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес білім алушылардың кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру;
- үштілдік тұғырлығы, функционалдық сауаттылық және салауатты өмір салты негізінде қоғамды жаңартуда белсенділік танытатын жоғары білімі бар мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.
Кафедрада жоғары ғылыми әлеуеті бар білікті мамандар жұмыс істейді. Білікті мамандардың қызметі нәтижесінде 2021 жылғы 16-17 маусымда «Білім берудегі сапаны қамтамасыз ету жөніндегі Тәуелсіз Қазақстандық Агенттіктен» бес жылға мамандандырылған арнайы аккредиттеуден сәтті өтті.

кафедра меңгерушісі, педагогика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы