Боранбаева Ақтолқын Раисбекқызы

Аты-жөні: Боранбаева Ақтолқын Раисбекқызы

Телефон: 8(72534) 6-20-08

E-mail: info@sirdariya.kz

Білімі: қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі, Қазақ қыздар мемлекеттік институты (2003).

Академиялық атағы: филология докторы (PhD) (2019), қауымдастырылған профессор міндетін атқарушы.
 

Академиялық тәжірибе: Қ.АЯсауи атындағы ХҚТУ «Гуманитарлық білім факультеті», «Педагогикалық ғылымдар» кафедрасының ізденушісі (2015-2018);

Әл-Фараби атындағы Қаз¥У-де 29.12.18-«Педагогика және психология» мамандығы бойынша докторлық диссертация қорғады (2018);

Оқытатын пәндері: «Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі», «Грамматиканы оқыту әдістемесі».

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Сенаты (18.05.2018ж. №5 хаттама) шешімімен ұсынылған «Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі», «Болашақ» университеті Ғылыми кеңесінің (№5 хаттама, 18.01.2018ж.) баспаға ұсынған оқу құралдарының;

2 электрондық оқыту құралының; интерактивті тәсілде дәріс және басқа да оқу сабақтарының презентацияларын жасады;

студенттермен және магистранттармен бірге 10 жуық басылым шықты,

30-дан аса ғылыми мақаланың авторы. ЖАҚ және SCОPUS базасында тілкелген мақалалары бар. Олимпиядалар мен жобаларға студенттер дайындап жетекшілік жасады.

Академиялық емес тәжірибе: жоқ.

Куәлік немесе кәсіби тіркелу:
1. Акмеология: жеке және әлеуметтік жетістіктер негізі. Электронды оқу құралы. №383 01.11.2018 жыл (Куәлік)
2. Мобилді алгебра. Электронды оқу құралы. №2676 20.08.2018 жыл (Куәлік)
3. Педагогическая деятельность в условиях цифровой экономики. Удостоверение о повышении квалификации. № 19305/21 2019г. (Москва)
Кәсіби ұйымдарда мүшелік ету: Hyp Отан партиясында және Кәсіподақта мүшелікте.

Марапаттаулар мен сыйақылар:
1. Жетісай қаласы, Жаңа Жетісай газетінің бас редакторының Алғыс хаты (2020);
2. ОҚО Мәслихатының Құрмет грамотасы (2020);
3. «Білім-өркениеті» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының 1 дәрежелі диплом мен «Қазақстанның құрметті академигі -2020» төс белгісімен марапатталды (2020).

Соңғы бес жыл ішіндегі басылымдар мен презентациялар:
1. Implementation of methods of teaching mathematics in secondary school using the mobile computer means. Man in India . 2017 Vol.97, Iss.10. P.333-347. India
2. Approaches to Online Learning: a Study of the Factors affecting Teachers in a Fully Online Faculty. Astra Salvensis - review of history and culture, year VI, no. 1 (11), 2018. Румыния
3. Structural conceptual model of forming readiness for innovative activity of future teachers in general education school. Opcion, Ano 33, No. 85 (2018): 217-240. Венесуэла
4. Preparing future teachers to evaluate learning outcomes. Opcion, Ano 35, Regular No.90 (2019): 385-402 ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385. Венесуэла
5. К вопросу о самообразовании будущих учителей. Қазақстанның ғылымы мен өмірі - Наука и жизнь Казахстана. Science and life of Kazakhstan. №1 (35). 2016
6. Өздігінен білім алу психологиялық-педагогикалық зерттеу нысаны ретінде. Қазақстанның ғылымы мен өмірі № 3/(47) 2017
7. Болашақ мүғалімдердің өздігінен білім алуының мәселелері мен преспективалары. Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті. Хабаршысы. № 3(87)/2017
8. Жоғары оқу орындарында болашақ мүғалімдердің өздігінен білім алу үрдісінің мәні мен кұрылымы. Әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті. Қаз ҰУ Хабаршы. «Педагогикалық ғылымдар» сериясы №2 (48) 2016
9. The role of self-education in the development of teachers’ professional competence. Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті «Хабаршы». №1 (111)2019
10. Тіл кемістігі бар балалардың сөздік қорын байытудың лингвистикалық негіздері. Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті «Хабаршы» №3 (113)2019
11. ЖОО студеттерінің өздігінен білім алуға қызығушылығын дамыту жолдары. Абай атындағы Ұлттық педагогикалық университетінің Хабаршысы №4, 2019
12. Өздігінен білім алудың әдіснамалық тұғырлары. Қазақстанның ғылымы мен өмірі №12/1 2019
13. «Көркем еңбек» пәнін жаңартылған білім беру бағдарламасында оқытудың формасы. Қазақстанның ғылымы мен өмірі №12/2 2019

Жаңа кәсіптік және конструкторлық жаңашыл жұмыстарының қысқаша сипаттамасы.
ЖОО-да болашақ мұғалімдердің өздігінен білім алуын ұйымдастыру. (Жоба)