Mathematics and Physics
background
Department of

“Mathematics and Physics”

Home / Chairs / Mathematics and Physics
About the Department

Ашық сабақтар және соңғы іс-шаралар

Department Mission

 

The mission of the department is to train qualified specialists who meet modern requirements, improve the quality of education and develop research work.

The department uses modern and innovative methods to increase the language competencies of students in the educational process, support research work and train demanded specialists. Our quality policy is aimed at effective educational activities and plays a decisive role in the professional development of future teachers.

Educational programs are aimed at training teachers, combine the main elements: natural science areas, modern pedagogical methods and wide practical experience. This approach guarantees graduates a successful professional career.

 

Main Educational Programs
The Institute offers up-to-date training programs for teachers-specialists at the undergraduate level:
Undergraduate degree
The purpose of the programs: Training of professionally competent, creatively developed specialists with high moral values.
• 6V01501 - "Training of teachers of mathematics"
• 6V01511 -Mathematics (IP)
• 6V01502 - Training of physics teachers
• 6V01515 - Physics (IP)
• 6B01503-Training of informatics teachers
• 6V01513 Informatics (IP) 

"Математика және информатика" кафедрасының ПОҚ тізімі

10. Алдешов Сапаргали Ергенович
11. Жармуханбетов Серик Бегалиевич
12. Айтбаева Рахия Мамытовна
14. Тультебаев Нурлан Абдразакович
15. Айдарбеков Елдос Сейдуллаевич
16. Абдукаримова Улжан Сейдрамановна

Математика және информатика кафедрасында оқу-әдістемелік жұмыс келесі негізгі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
• білім алушылардың өздік жұмысын қоса алғанда, оқу процесін ұйымдастырудың жаңа формаларын әзірлеу және оқу процесіне енгізу;
• оқу процесін қажетті оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету;
• оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді дайындау;
• оқу процесіне инновациялық технологияларды әзірлеу және енгізу және т.б.
 Кафедраның оқу-әдістемелік жұмысы келесі бағыттарды қамтиды: оқу процесін кешенді әдістемелік қамтамасыз ету; кафедра оқытушыларының сабақтарға және ашық сабақтарға өзара қатысуы; оқытудың инновациялық формалары мен әдістері; оқу-әдістемелік құралдарды басып шығару; педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру. Кафедраның оқу-әдістемелік жоспары негізінде профессорлық-оқытушылар құрамы бекітілген пәндер бойынша әдістемелік нұсқаулар, оқу құралдары мен силлабустар әзірлейді, сонымен қатар тест тапсырмаларын, жағдаяттық есептерді және т.б. дайындау жұмыстарын жүргізеді.

Ғылыми-зерттеу жұмысы:

Математика және информатика кафедрасының ғылыми жұмысы ғылыми қызметтің негізгі деңгейлерін қамтиды: профессорлық-оқытушылық құрам мен қызметкерлердің ғылыми-зерттеу қызметі, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары.
 Кафедраның ғылыми зерттеулерінің жалпы бағыты: «Педагогикалық бағыттар».
 Осы бағыттар аясындағы профессор-оқытушылар құрамының ғылыми-зерттеу жұмыстары бастамашылық және ізденіс сипатында. Негізгі қорытынды нәтижелер диссертация қорғау, монографиялар, оқулықтар, мақалалар жазу, ғылыми-тәжірибелік конференцияларда баяндамалар жасау, оқу және лекциялық материалдарды жаңарту болып табылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері мұғалімдердің бір жылдағы ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы есептерде көрсетіледі. Ғылыми-зерттеу жұмысының жағдайы мен даму перспективалары кафедра мәжілістерінде, кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік семинарларында талқыланады. Сонымен қатар, ғылыми-теориялық семинар мәжілістерінде кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-зерттеу жұмыстарының жағдайы туралы мәселелер көтеріліп, оқытушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының есептері мен жоспарлары қаралып, бекітіледі.
 Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі мақсаты – ғылыми-техникалық және мәдени прогрестің жетістіктерін практикалық іс-әрекетте шығармашылықпен қолдана алатын және олардың әрқайсысының өз бетінше оқу-танымдық қабілеттерін дамыта алатын жоғары білімді мамандарды дайындау және тәрбиелеу сапасын арттыру. белсенділік.
 Студенттік ғылыми-зерттеу жұмысы (ҒЗЖ) – оқу жоспары шеңберінде де, арнайы бағдарламалар бойынша да жүзеге асырылатын студенттің келесі мақсаттарға бағытталған әрекеті:
• зерттеу жұмысына мотивацияны қалыптастыру;
• студенттердің танымның ғылыми әдісін меңгеруіне, оқу материалын терең және шығармашылықпен меңгеруіне ықпал ету;
• ғылыми-зерттеу қызметі арқылы болашақ мамандығына деген шығармашылық көзқарасты тәрбиелеу;
• студенттерге ғылыми-техникалық есептерді және ғылыми-теориялық мәселелерді өз бетінше шешудің әдістері мен құралдарын үйрету.
 Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі міндеті – студенттердің дайындық деңгейін ескере отырып, шығармашылық іс-әрекеттің әртүрлі формаларына сараланған түрде тарту.

Халықаралық ынтымақтастық:

Математика және информатика кафедрасының халықаралық ынтымақтастығы негізінен Ж.А. Тәшенев алыс және жақын шетелдердің университеттерімен.
 Әрбір іскерлік серіктестік университетте кешенді көзқарас тұрғысынан қарастырылады: қызметтің барлық салаларында халықаралық байланыстарды орнату; Тұлғалар мен үздік кадрларды іздеу; тәжірибе алмасу; кадрлар даярлауда толеранттылық қағидатын насихаттау; идеяларын дамыту «Шекарасыз ғылым мен білім; Ғылыми қауым біртұтас; Біз барлығына есігіміз!»
 Бөлім қызметінде іскерлік ынтымақтастық әрқашан басымдық болады. Атап айтқанда:
- елдегі және шетелдегі ауқымды іс-шараларға қатысу (ірі форумдар, симпозиумдар, көрмелер, конкурстар, республикалық маңызы бар іс-шаралар);
- университет қызметкерлерінің біліктілігін арттыру, дәрістер оқу, ғылыми ынтымақтастық үшін отандық және шетелдік ғалымдарды шақыру;
- тәжірибе алмасу, тағылымдамадан өту, келісім-шарттар жасау, ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша іссапарлар.

Практикалық базалар:

«Математика мұғалімдерін даярлау», «Физика мұғалімдерін даярлау», «Информатика мұғалімдерін даярлау» БББ-да студенттер оқу барысында жасалған шарттарға сәйкес келесі тәжірибелер негізінде өндірістік және диплом алдындағы практикадан өтеді:
- № 90,89 жалпы орта мектептер, Дарын.

Тәрбие жұмысы:

Тәрбие жұмысының мақсаты – бәсекелестік ортада табысты жұмыс істеуге қабілетті, жоғары мәдениетті және қабылданған шешімдерге азаматтық жауапкершілігі бар, келесідей жеке қасиеттерді бойына сіңірген болашақ маманның үйлесімді дамыған, шығармашыл және жоғары адамгершілікті тұлғасын қалыптастыру; ақыл; патриотизм; салауатты өмір салтына ұмтылу;
 кәсіби құзыреттілік; әлеуметтік белсенділік; кәсіпорын; азаматтық жетілу;
ынтымақтастық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу қабілеті.
 Факультеттегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары: қазіргі заманғы ғылыми дүниетанымдық, рухани-адамгершілік, патриоттық, құқықтық, эстетикалық, кәсіптік, шығармашылық және еңбек, дене тәрбиесін қалыптастыру, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
 Тәрбие жұмысының міндеттері студенттердің белсенді өмір сүруіне, азаматтық өзін-өзі анықтауына және өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау, студенттердің интеллектуалдық, мәдени, рухани, адамгершілік және дене дамуының қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру болып табылады.
 Тәрбие жұмысының негізгі бөлігі мектеп сағатында дәріс және тәжірибелік (семинар) сабақтарында жүргізіледі. Факультеттің барлық оқытушылары оқу процесінде тәрбиеге қатысады. Олардың жұмысы оқушының жалпыадамзаттық қасиеттерін тәрбиелеуге бағытталған: адалдық, отансүйгіштік, еңбек тәртібі, үлкенге құрмет, т.б.
 Сыныптан тыс уақытта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал ететін іс-шаралар жүргізіледі.

photo
Head of the department
Zholdasov Sazakhan Amanuly

Candidate of Technical Sciences, Senior Lecturer. Head of the department, associate professor, with 20 years of teaching experience at the university. In 1985 he graduated from the Kazakh State University with a degree in Mechanics and Mathematics. For many years he has been teaching the following disciplines: theoretical mechanics, analytical geometry, algebra and number theory, methods for solving geometric problems, foundations of geometry, differential geometry and topology. Author of 2 monographs, 2 electronic textbooks, several teaching aids, more than 30 scientific articles.

Material and technical base