"Саз және ән" кафедрасы

Азизханова Дидар Каримжановна

кафедра меңгерушісі, PHD доктор

Телефон: +7 777 153 4501

E-mail: k-oner@tashenev.edu.kz
 

Кафедра туралы

Кафедра 6В01402-Музыка мұғалімдерін даярлау/6В01408–Музыкалық білім (ІР)/6В02121-Эстрада вокал білім беру бағдарламалары бойынша мамандар даярлайды.
«Саз және ән» кафедрасы 2020 жылы «Музыкалық білім» кафедрасы мен «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедраларының бірігуі негізінде қайта құрылды. «Музыкалық білім» кафедрасы алғаш 1996 жылы құрылды. Кафедраны ҚР мәдениет қайраткері Бөрі Иса басқарды.  2023 жылы «Өнер және саз» кафедрасы болып жұмысын жалғастырды.  Жаңа БББ қосылуына және білім алушылардың көбеюіне байланысты «Өнер және саз» кафедрасы бөлініп, 2024 жылдың қыркүйек айы «Саз және ән» кафедрасы ашылды. Қазіргі таңда кафедраны PHD доктор Азизханова Дидар Каримжановна басқаруда. 
Кафедра музыка және эстрада вокал мамандарын даярлайды.  Кафедрада 10 профессор – оқытушы жұмыс істейді.
Олардың құрамында: педагогика ғылымдарының докторы – 1, доцент  - 2,  педагогика ғылымдарының кандидаты - 1, ҚР мәдениет қайраткері – 2, педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы – 1, педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы – 2 педагог қызмет атқаруда. Кафедрадағы профессор-оқытушылар құрамының базалық білімдері білім беру бағдарламаларына сай.
 «Саз және ән» кафедрасына қарасты кабинеттердің барлығы тиісті әдістемелік оқулықтармен, көрнекі-құралдармен, аспаптармен және жиhаздармен жабдықталған.

Профессор-оқытушылар құрамы

Кафедраның профессор – оқытушылар құрамы жалпы музыкалық білім және эстрада вокал салалары бойынша ғылыми-зерттеу, әдістемелік жұмыстарды жүргізуде. Сонымен бірге студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік жасайды.
Кафедрасының ПОҚ тізімі
1.    Азизханова Дидар Каримжановна
2.    Бөрі Иса
3.    Мажитов Улукбек Халматович
4.    Мейрбеков Берикбай Бекматович
5.    Туманова Гульзада
6.    Аскаровна
7.    Байгунова Динара Мадихановна
8.    Мейрбеков Жамбыл Берикбаевич
9.    Мәшір Перизат Ілесқызы
10.    Естемесова Сауле Сматуллаевна
11.    Хашимханова Диана Равильевна

Кафедраның профессор – оқытушылар құрамы бірнеше оқулық, оқу-әдістемелік құралдар, кредиттік технология жүйесіне негізделген оқу-әдістемелік кешендер (силлабус), пәндердің әдістемелік нұсқаулары, лекция жинақтары, ОБСӨЖ мәтіндері мен электронды оқулықтар т.б. әдістемелік құралдар жасады.
«Саз және ән» кафедрасының ұжымы Қазақстан Республикасының халыққа білім беру, мәдениет салаларында қызмет жасайтын білікті мамандарды және болашақ өнер педагогтарын, әнші – күйшілерді даярлауда аянбай еңбек етіп келеді. Кафедраның профессор – оқытушылар құрамы шығармашылық жұмыстармен айналысады және әртүрлі деңгейдегі Республикалық, халықаралық, облыстық фестивальдардың лауреаттары. Атап айтқанда, ҚР мәдениет қайраткері Бөрі Иса бірнеше Республикалық байқаулардың лауреаты. Сонымен қатар ұлағатты ұстаз Бөрі Исаның «Желтоқсан», «Алтын аймақ мекенім» атты ән-күйлер жинағы, «Жиделі Байсын», «Мерекелік күй», «Сағыныш», «Наурыз тойы», «Жеңіс жолы» атты күй-поэмалары Қазақстанның түкпір-түкпіріндегі жетекші оркестрлердің репертуарларынан орын алып отыр.
Кафедраның профессор – оқытушылар құрамы факультет, университет, аудан көлемінде өткізілетін іс-шаралардың барлығына белсене қатысып, өз үлестерін қосып келеді.
Кафедра 6В01402-Музыка мұғалімдерін даярлау/6В01408-«Музыкалық білім» (ІР), 6В02121-Эстрада вокал/  білім беру бағдарламалары бойынша мамандар даярлайды. Аталған білім беру бағдарламаларының түлектері қазіргі таңда Қазақстанның Білім және ғылым саласы мен мәдениетінің дамуына өз үлестерін қосуда. 
 

Білім беру бағдарламалар

6В01402-Музыка мұғалімдерін даярлау

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
2.1. Білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты стратегиялық даму жоспарының мақсаттарына және университеттің миссиясына сәйкес «Музыка мұғалімдерін даярлау» мамандығы бойынша бітірушілерді даярлаудың ең төменгі мазмұны мен деңгейіне қойылатын мемлекеттік талаптарды іске асыру болып табылады.
Білім беру бағдарламасының мақсаттары:
        -Музыкалық білім беру саласында бәсекеге қабілетті, музыкалық-педагогикалық мәселелерді шығармашылықпен шешуге қабілетті, музыкалық мәдениеті жоғары, қазіргі еңбек нарығының жағдайына бейімделген педагогикалық кадрларды дайындау;
       - тиісті деңгейдегі және бейіндегі, шығармашыл, жауапкершілікті, өз кәсібін жетік меңгерген, үнемі кәсіби өсуге дайын және өзінің еңбек қызметін ғылыми негізде ұйымдастыра алатын, пәндік сала бойынша сапалы білімі бар; заманауи оқыту әдістері, құралдары мен технологиясы негізінде музыкалық-педагогикалық мәселелерді шығармашылықпен шешуге қабілетті білікті маман даярлау.
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
     - қоғамда әлеуметтік жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы стандарттарды сақтау;
     - қазақстандық музыкалық білім берудің стратегиялық мақсаттарын түсінетін, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу іс-әрекетін жоспарлай және құрастыра алатын педагог даярлау;
     - классикалық және заманауи музыка үлгілерімен қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту, оның қажеттілігін сезіну;
     - пәндік аймақты оқуды және студент пен мұғалімнің бірлескен оқу, шығармашылық және зерттеу іс-әрекетін ынталандыратын оқу-шығармашылық атмосфераны құру.
     - концерттік іс-шараларға (олимпиадаларға, конкурстарға, концерттерге, фестивальдерге қатысу) тарту арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту.
2.2. ОП құндылықтары 
ОП мазмұнында анықталған негізгі құндылықтар: 
- патриотизм және азаматтық жауапкершілік;
- құрмет; 
- ынтымақтастық; 
- ашықтық.

-Музыкалық шығармаларға теориялық және орындаушылық талдау жүргізу, интерпретациялық шешімдерді іздеу процесінде негізгі теориялық білімді қолдану. 
-Орындаушылық қызметте дыбыс жазудың техникалық құралдарын қолдануға, студия жағдайында репетициялық жұмыс пен жазба жүргізуге;
Педагогикалық қызмет: 
-Оқыту қызметінде психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер саласындағы білімді пайдалану; 
- Білім алушылардың кәсіби дағдыларын дамытуды жоспарлау; 
-Білім беру процесін ұйымдастыру және талдау, орындаушылық сыныпта сабақты дайындау және өткізу әдістемесі бойынша базалық білім мен практикалық тәжірибені пайдалану;
 - Вокалдық пәндерді оқытудың классикалық және заманауи әдістерін қолдану, отандық және әлемдік вокалдық мектептердің ерекшеліктерін талдау; 
- Мерекелік іс-шаралар өткізу;
Орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру: 
- Өз қызметін жоспарлау; 
- Мәдени-бұқаралық іс-шаралар жобасын іске асыру үшін нақты тапсырмалар жасау; 
-Дыбыс жазатын, дыбыс шығаратын, күшейтетін аппаратураны және басқа да дыбыстық техникалық жабдықты пайдалану 
- Міндеттерді қою, бағыныштылардың қызметін ынталандыру, тапсырмаларды орындау нәтижесі үшін жауапкершілікті өз мойнына ала отырып, олардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау.

       3.2. Түлектің кәсіби қызмет саласы                                                                    
        6В01402 "музыка мұғалімдерін даярлау" білім беру бағдарламасының түлектері білім беру саласында, мәдениет жүйесінің ұйымдарында, ғылыми-зерттеу және жобалау салалық институттарында өзінің кәсіби қызметін жүзеге асырады. 
        Бакалаврлардың кәсіби қызметінің объектілері: жалпы білім беретін мектеп, мектеп-лицей, мектеп-гимназия, балалар музыкалық мектебі, өнер мектебі, қосымша білім беретін білім беру мекемелері, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу жүйесі, мамандандырылған Білім беру мекемелері, орта кәсіптік білім беру мекемелері, мәдениет және өнер білім беру мекемелері болып табылады 
        Сондай-ақ, басқа салаларда және (немесе) кәсіптік қызмет салаларында олардың білім деңгейі мен алған құзыреттері қызметкерлердің біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес келген жағдайда кәсіптік қызметті жүзеге асыра алады
3.3. Түлектің кәсіби қызметінің нысандары 
- Кәсіптік және қосымша білім беру ұйымдарында педагогикалық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру; 
- Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беруді басқару және реттеу жүйелері. 
- Концерттік қызметті зерттеу, жобалау және ұйымдастыру процесіне қатысу;
 - Репетициялық және концерттік жұмысты ұйымдастыру, өз қызметінің нәтижелерін жоспарлау және талдау 
-Театр-концерт ұйымдары жағдайында жеке, құрамында және ансамбльдік ұжымдарда музыкалық-орындаушылық қызметті жүзеге асыру.
3.4. Түлектің кәсіби қызметінің түрлері 
          - Педагогикалық қызмет (қосымша білім беру ұйымдарында, жалпы білім беру ұйымдарында, кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету); 
         - Музыкалық-орындаушылық қызмет (Өзін-өзі белсенді оркестр, ансамбль, концертмейстер, концерттік ұйымдардың солисті ретінде); 
        - Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет (репетиция жұмысын және концерттік қызметті ұйымдастыру);
3.5 Түлектің кәсіби қызметінің міндеттері 
Педагогикалық қызмет: 
-Оқыту қызметінде Психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер саласындағы білімді пайдалану; 
- Білім алушылардың кәсіби дағдыларын дамытуды жоспарлау; 
- Білім беру процесін ұйымдастыру және талдау, орындаушылық сыныпта сабақты дайындау және өткізу әдістемесі бойынша базалық білім мен практикалық тәжірибені пайдалану; 
- Музыка сабақтарын оқытудың классикалық және заманауи әдістерін қолдану, отандық және әлемдік мектептердің ерекшеліктерін талдау; 
- Мерекелік іс-шараларға қатысу және өткізу;
Тәрбиелік: 
- білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту; 
- педагогикалық процестің заңдарына, заңдылықтарына, қағидаттарына, тәрбие механизмдеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру; 
- сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау; 
- нақты тәрбиелік міндеттерді шешу.
Әдістемелік: 
- заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, педагогикалық процесті жобалау және басқару; 
- педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістерін анықтау;
 - әр түрлі деңгейдегі оқу мазмұнын жоспарлау
Зерттеу: 
- отандық және шетелдік ғылыми-шығармашылықты зерделеу және талдау әдебиет; 
- зерттеудің заманауи музыкалық-педагогикалық әдістерін қолдану; 
- эксперименттік зерттеулерді жоспарлау; 
- нәтижелерді алу, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау.
Әлеуметтік-коммуникативтік:
 -қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды меңгеру және оларға кәсіби қызметінде назар аудару; 
- іскерлік этика нормаларын, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын меңгеру;
- кәсіби және жеке өсуге ұмтылу; 
- командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, жаңа шешімдер ұсына білу.
4 БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
           Білім беру бағдарламасы стейкхолдерлердің талаптарын ескере отырып
түзетілген ғылыми-зерттеу,шығармашылық, практикалық және кәсіпкерлік қызметтің қажетті түрлерімен байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы кәсіби және әлеуметтік тапсырысқа бағытталған.
6В01402 – "музыка мұғалімдерін даярлау" ББ бірегейлігі қазіргі Қазақстанда білім беруді, өнер мен мәдениетті шешуге, ұйымдастыруға және дамытуға қабілетті бакалаврларды даярлауға бағытталған, мәдени, коммуникативтік, шығармашылық, кәсіпкерлік, кәсіби құзыреттіліктерді біріктіретін мультидисциплинарлықта жатыр.
Бұл бағдарламаның ерекшелігі мен жаңалығы қазіргі заманғы музыка мұғалімінің ерекшеліктерінде жатыр, мұнда мұғалім музыка мен сөздің, актерлік ойын мен ырғақтың үнемі синтезінде болады, онда ол білім беру және концерттік аудиторияны иелік ету керек.
Білім беру бағдарламасы Болон процесінің принциптерін, студенттік орталықтандырылған оқытуды, қолжетімділік пен инклюзивтілікті қолдана отырып, білім беру процесін ұйымдастыру арқылы оқыту нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған.
          Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелеріне келесі оқу іс-шаралары арқылы қол жеткізіледі:
      - аудиториялық сабақтар: дәрістер, семинарлар, практикалық және зертханалық сабақтар
      - оқытудың инновациялық технологияларын, ғылымның, технологиялардың және ақпараттық жүйелердің жаңа жетістіктерін пайдалануды ескере отырып өткізіледі;
      - аудиториядан тыс сабақтар: білім алушының өзіндік жұмысы, оның ішінде оқытушының басшылығымен жеке консультациялар;
      - кәсіби практикаларды жүргізу, курстық және дипломдық жұмыстарды (жобаларды) орындау.
 

6В02112 – "Эстрадалық вокал"

БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
2.1. Білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің стратегиялық даму жоспарының мақсаттары мен миссиясына сәйкес, "Эстрада музыкалық өнері"мамандығы бойынша түлектердің мазмұны мен дайындық деңгейіне қойылатын Мемлекеттік талаптарды іске асыру үшін айқындалған.
Білім беру бағдарламасының мақсаттары:
Заманауи пәндік, креативті, кәсіпкерлік құзыреттіліктері бар, ән айту өнеріне баулу, эстрадалық, вокалдық шығармаларды орындау мәдениетін қалыптастыру, эстрадалық вокалдық орындаушылық өнер саласында жоғары сапалы контент құру және қазіргі қоғам талап ететін музыкалық-шығармашылық процесті ұйымдастыру арқылы білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жоғары білікті эстрадалық вокал орындаушыларының жаңа ұрпақ дайындау.
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
- Қоғамда әлеуметтік-жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы нормаларды сақтау;
-Эстрадалық вокал жанры арқылы музыкалық-шығармашылық қабілеттерін анықтау, дамыту және іске асыру үшін жағдай жасау. 
- Моральдық - еріктік және адамгершілік-этикалық қасиеттерді тәрбиелеуге, вокалдық өнер саласында студенттерді даярлауға негізделген жан - жақты үйлесімді тұлғаны дамыту, солист-вокалистердің шығармашылық қабілеттерін ояту.
- Көркемдік талғамды, шығармашылық қабілеттерді, эстрадалық музыкаға танымдық қызығушылықты дамытуға жәрдемдесу, музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Концерттік қызметке (олимпиадаларға, конкурстарға, концерттерге, фестивальдерге қатысу) тарту арқылы студенттердің шығармашылық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту.)
-Пәндік саланы және бірлескен білім беру шығармашылық және студент пен педагогтың, зерттеу қызметін ынталандыратын  оқу-шығармашылық атмосфераны құру  

2.2. ОП құндылықтары 
ОП мазмұнында анықталған негізгі құндылықтар: 
- патриотизм және азаматтық жауапкершілік; 
- құрмет; 
- ынтымақтастық; 
- ашықтық.


3.2  Түлектің кәсіби қызмет саласы
6В02112 – "эстрадалық вокал" білім беру бағдарламасының түлектері білім беру саласында, мәдениет, өнер, медиа-сала, шоу-бизнес ұйымдарында өзінің кәсіби қызметін жүзеге асырады.
Сондай-ақ, басқа салаларда және (немесе) кәсіптік қызмет салаларында олардың білім деңгейі мен алған құзыреттері қызметкерлердің біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес келген жағдайда кәсіптік қызметті жүзеге асыра алады.
3.3 түлектің кәсіби қызметінің нысандары 
-жобалық шешімдерді тұжырымдау, түсіндіру және ілгерілету бойынша тапсырыс беруші, жергілікті қоғамдастық және басқа да мүдделі тараптар арасындағы қатынастарда коммуникативтік, делдалдық функцияларды орындау; 
-зерттеу, жобалау және ұйымдастыру процесіне қатысу; - кәсіптік және қосымша білім беру ұйымдарында педагогикалық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру; 
- репетициялық және концерттік жұмысты ұйымдастыру, өз қызметінің нәтижелерін жоспарлау және талдау 
- театр-концерт ұйымдары жағдайында ансамбльдік, оркестрлік джаз ұжымдарының құрамында музыкалық-орындаушылық қызметті жүзеге асыру. 
3.4 түлектің кәсіби қызметінің түрлері                                                                       
 -Музыкалық-орындаушылық қызмет (оркестр, ансамбль әртісі, концертмейстер, концерттік ұйымдардың солисі ретінде); 
-Педагогикалық қызмет (қосымша білім беру ұйымдарында (өнер түрлері бойынша Балалар өнер мектептерінде), жалпы білім беру ұйымдарында, кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету); 
- Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет (репетиция жұмысын және продюсер ретінде концерттік қызметті ұйымдастыру);

3.5 түлектің кәсіби қызметінің міндеттері 
Музыкалық-орындаушылық қызмет:
-Классикалық, заманауи және эстрадалық-джаз музыкалы әдебиетінің жеке шығармаларын тұтас қабылдау, өз бетінше игеру және орындау; 
-Музыкалық-орындаушылық қызметті жеке, сондай-ақ театр-концерттік ұйымдар жағдайында ансамбльдік, оркестрлік ұжымдар құрамында жүзеге асыру; 
-Жеке, ансамбльдік және оркестрлік орындаушылық ре-пертуарды меңгеру, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін, кәсіби терминологияны меңгеру; 
-Музыкалық шығармаларға теориялық және орындаушылық талдау жүргізу, интерпретациялық шешімдерді іздеу процесінде негізгі теориялық білімді қолдану. 
-Орындаушылық қызметте дыбыс жазудың техникалық құралдарын қолдануға, студия жағдайында репетициялық жұмыс пен жазба жүргізуге;
Педагогикалық қызмет: 
-Оқыту қызметінде психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер саласындағы білімді пайдалану; 
- Білім алушылардың кәсіби дағдыларын дамытуды жоспарлау; 
-Білім беру процесін ұйымдастыру және талдау, орындаушылық сыныпта сабақты дайындау және өткізу әдістемесі бойынша базалық білім мен практикалық тәжірибені пайдалану;
 - Вокалдық пәндерді оқытудың классикалық және заманауи әдістерін қолдану, отандық және әлемдік вокалдық мектептердің ерекшеліктерін талдау; 
- Мерекелік іс-шаралар өткізу;
Орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру: 
- Өз қызметін жоспарлау; 
- Мәдени-бұқаралық іс-шаралар жобасын іске асыру үшін нақты тапсырмалар жасау; 
-Дыбыс жазатын, дыбыс шығаратын, күшейтетін аппаратураны және басқа да дыбыстық техникалық жабдықты пайдалану 
- Міндеттерді қою, бағыныштылардың қызметін ынталандыру, тапсырмаларды орындау нәтижесі үшін жауапкершілікті өз мойнына ала отырып, олардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау.
 

 

Жаңа пікірді жазу

Бұл өрістің мазмұны құпия ретінде сақталған және жарияланып көрсетілмейді.

Ограниченный HTML

  • Рұқсат етілген HTML тегтер: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Жол және абзац үзілімдері автоматты түрде қойылады.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.