Хабарландыру

"Жалпы білім беру ортасында адамдардың (балалардың) ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу"
Біліктілікті арттыру курсының білім беру бағдарламасын инклюзивті білім беру саласындағы оқытушылардың құзыреттерін дамыту және жетілдіру үшін "АИСТ" инклюзивті және арнайы технологиялар академиясы әзірледі.

Бағдарлама Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің негізгі ережелері мен талаптарын ескере отырып әзірленді:
- Қазақстан Республикасының Конституциясы.  1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды.
- "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы);
- Мүгедектердің құқықтары туралы конвенцияны ратификациялау туралы. Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 20 ақпандағы № 288-V ҚРЗ Заңы;
-Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы;
- Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы. және т. б.
Біліктілікті арттыру курстарының осы білім беру бағдарламасы: инклюзивті білім беру саласындағы білім деңгейін арттыруға және дағдыларды игеруге; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың (балалардың) оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға бағытталған әдістер мен технологияларды игеруде педагогикалық қоғамдастықты қолдауға ықпал ететін болады. 
Біліктілікті арттыру курстарының білім беру бағдарламасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, дәріс материалын білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу, кедергісіз орта құру және оқытудың әмбебап дизайны баяндалған.
Бағдарлама дәрісті де, практикалық тапсырмаларды да, өзіндік жұмысты да қарастырады.

Курстық оқу көлемі: 72 академиялық сағат. 
Оқыту тілі: орыс.
Курстар офлайн және онлайн форматта өткізіледі.

Бағдарламаның міндеттері:
1.    Оқытушыларды инклюзивті білім берудің негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру. Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың білім беру саласындағы заңнамасы мен стандарттарын талдау.
2.    Оқытушыларды әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын құру және бейімдеу дағдыларын игеру арқылы инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың практикалық құралдары мен тәсілдері арқылы мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістеріне үйрету.
3.    Тиімді коммуникативтік стратегияларды қалыптастыруды және даму мүмкіндігі шектеулі түлектерді жұмысқа орналастыруды қоса алғанда, инклюзивті білім беру контекстінде ата-аналармен және жұртшылықпен өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту.
Бағдарламаның күтілетін нәтижелері:
1.    Инклюзивті білім беру саласындағы  құзыреттілік деңгейін арттыру.
2.    Оқытушылардың алған білімдерін ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру бойынша практикада қолдануы.
3.    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті тәсілдерді білім беру процесіне интеграциялау.
4.    Мүмкіндігі шектеулі тұлғалармен тиімді жұмысқа орналасуды қамтамасыз ету үшін өзара іс-қимылдың тиімділігі, олардың кәсіби өмірге сәтті енуіне жағдай жасау.
Біздің дәріскерлер:
- Рощина Галина Овсеповна, педагогика ғылымдарының кандидаты, К. Д. Ушинский атындағы Ярославль педагогикалық университетінің Дефектология және логопедия негіздерінің медициналық-биологиялық негіздері кафедрасының доценті.;
- Ерсарина Әлия Қасымханқызы, психология ғылымдарының кандидаты, арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың Ұлттық ғылыми-практикалық орталығының ғылыми қызметкері;
- Елисеева Ирина Геннадьевна, педагогика ғылымдарының кандидаты, ҚР арнайы мектептеріне арналған оқу-әдістемелік кешендердің авторы;
- Егорова Елена Валерьевна, психология ғылымдарының магистрі, серитификацияланған жаттықтырушы, мінез-құлық талдаушысы және т. б.

Өтілетін мерзімі: 28 қазан – 11 қараша 2024 ж.
Отілетін орны: Ж.Тәшенев университеті, Желтоқсан 7А, «Ақ үй», 2 қабат