Махматкулов Холмурод Махмудович
Білімі: Ағылшын тілі мұғалімі, Ташкент мемлекеттік педагогикалық шет тілдер институты
Ғылыми және академиялық дәрежесі: п.ғ.к., кафедра меңгерушісі, аға оқытушы
Кәсіби біліктілігі:Ағылшын тілі мұғалімі
Жүргізетін пәндері: «Жаңартылған білім негізінде оқытудың әдіс-тәсілдері», «Шеттілдік білім берудің әдістемесі», «Шетел тілдерііін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі», «Шетел тілін оқыту психологиясы», «Стилистика», «Магистрлік диссертацияға жетекшілік», «Диплом жұмысына жетекшілік»
Осы ұйымда жұмыс істеген мерзімі: 2014 жылдың 1 қыркүйегінен бастап.
Академиялық тәжірибе:
1. Семашко атындағы ғылыми-зерттеу институты, аға ғылыми қызметкер, 1993 ж
2. Ағылшын тілі мұғалімі, № 300 орта мектеп, 2000 ж.
3. Халықаралық тілдер академиясы, Инфилология кафедрасы, 2001 ж.
4. «Мирас» университеті, «Шет тілдер» кафедрасының доценті, 2008 ж.
5. Ташкент мемлекеттік педагогикалық институты, «Ағылшын тілі мен әдебиеті» кафедрасының меңгерушісі, 2009 ж.
6. Өзбекстан Республикасы мамандандырылған академиялық техникалық техникалық лицей, 2012 ж .
7. Сырдария университеті, Тильдер кафедрасының ағылшын тілі оқытушысы, 2015 ж.
Академиялық емес тәжірибе: жоқ
Кәсіби ұйымдарға мүшелік: жоқ
Кәсіби біліктілікті арттыру жөніндегі куәлік/сертификат (мерзімі немесе кәсіби тіркелуін көрсетілуі тиіс):
1. Білім беру және ақпараттық инновациялық технологиялардың ғылыми - зерттеу орталығы ұйымдастырған “Инклюзивті білім берудегі жаңа оқыту технологиялары” тақырыбындағы курсқақатысты 72 сағаттан тұратын бұл курс 2019 жылдың 30-қыркүйек – 12 қазан аралығында өткізілді.
2. «Инклюзивті білім берудегі жаңа оқыту технологиялары»
прошел курсы квалификации на тему / тақырыбында
(«Шетел тілі пәні бойынша») (72 сағат)
в обьеме часов / сағат көлемінде біліктілікті арттыру курстарынан өткендігін растайды
Марапаттаулар мен сыйлықтар:
Мақтаарал аудан әкімшілігі Қазақстан Республикасы Тәуелсіздік күніне орай, 16 желтоқсан, 2017 жыл, «Алғыс хат».
Соңғы бес жылдағы елеулі жарияланымдары:
1. «Әдістемелік аспектілердегі фразалар», «Педагогикалық талим» журналы. 2010, № 3, 164-167-беттер.
2. «Сөйлеу тапсырмасы негізінде бірлескен дағдыларды оқыту», Педагогикалық талим (В.А. методикалық журнал) Ташкент-2015.
3. «Шет тілдері сабақтарындағы таныстырылым лексикасы», заманауи контекстида ұзақтықсыз талғам ұзындығы бойынша мұғалімдер (ғылыми-usubiy makollar tuplami) Toshkent-2015.
4. «Ағылшын тілінде оқытудың үздіксіздігі: жаттығу ойындарының жүйесі».
5. «Комбинациялық шеберлікті қалыптастыру технологиясы» Инновациялық юналологияның шет тілдерін оқуға және дамуға бағытталған ғылыми-практикалық конференция. Ташкент-2016.
6. Chet tillarini ukitishni zadallashtirishning инновациялық юналдары (ғылыми-практикалық конференция республикасы) Ташкент-2014.
7. «Студенттерге ағылшын тіліндегі сөз тіркестерін оқытудағы аударма және аударма жаттығуларының теориялық және әдістемелік ерекшеліктері», Grammatik va semantics олардың өмірде қолданылуы киоси - tadqiqi типологиясы. (Republic of ilmiy-amaliy anjumani materialari) Самарганд шахри, 2015 жыл.
8. «Ағылшын тілін грамматикалық тұрғыдан зерттеу тарихы» Халықаралық студенттердің ғылыми-практикалық конференциясы «Махмуд Кашгари-Барскани мұрасы: адамгершілік құндылықтардың негізі» 23.03.2016
9. «Фразалар және оны оқыту» «Узлуксіз оқыту жүйелерінде fanlararo synchro va asynchron bolanishlar» ilmiy-uslubiy maqolalar tuplami, Uzbekiston Republic ихтисосқа байланысты музыка және санат лицейінің академигі, Yang8- nash9-6 -2).
10. «Сөйлеу тапсырмасы негізінде комбинациялық шеберлікті үйрету» «Uzluksiz talim tizimida fanlararo synchron va asynchron bolanishlar». Uzbekiston Respubliki ichtisoslangan musiqa va sanat Лицей академигі, Ташкент «Янги nashr» 6 2017 (ISBN-978-99946-22-193-2).
11. «Пост-әдістеме педагогикасы: кеңейтілген контексттік оқыту әдістемесіне қарай» «Қазақстан тауелсіздігіне 25 жыл: білім және ғылым - болашаққа басты жол».
12. «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» оқу құралы, Ташкент «Навруз» баспасы, 2017 ж.
13. Жалпы физикалық жауап беру әдісінің ерекшеліктері, оны эмпирикалық зерттеулерді жас оқушыларға қолдану. - «Қазақтану» халықтық ғылымдар журналы. -No 1 (35) -2017.
14. Сөйлеу тапсырмасы негізінде үйлесімділік дағдыларын үйрету.-Педагогикалық тәлім (ilmiy nazariyva methods журналы) Ташкент-2015.- 6 бет.
15. Пост-әдіс педагогикасы: кеңейтілген контекстке бағытталған оқыту әдістемесі.Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдарының жинағы, Жетісай 2016 ж.
16. Ағылшын тілін үйренуге арналған әмбебап нұсқаулық. Ташкент-2016.
Оқиға категориялары
►"Zan" деректер қоры ► Tilqural.kz ► Tilalemi.kz ► Balatili.kz ► Emle.kz ► Termincom.kz ► Sozdikqor.kz ► Qazcorpora.kz ► Qujat.kz ► Tilmedia.kz ► Atau.kz ► Abai.institute.
2021-2022 оқу жылында жүргізілген сауалнамалар
✅ Сауалнама «Білім алушылардың ЖОО-дағы ғылыми-зерттеу жұмыстарды ұйымдастыруға қанағаттануы»
✅ Сауалнама «ЖОО-дағы оқытушыларды ҒЗЖ тарту»
✅ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»
✅ «ПОҚ-тың жоғарғы оқу орнына қанағаттануы»
✅ «Білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қанағаттануы»
✅ «ЖОО білім алушыларының өздеріне көрсетілетін қолдау қызметтеріне қанағаттануы»
✅ «Оқытушы студент көзімен» сауалнамасы
✅ Жұмыс берушінің түлектердің дайындық сапасына қанағаттануы сауалнамасы
☑ Университетте жүргізілген анкеталық – сауалнама туралы мәлімет