Открытый урок по предмету "Технология приготовления пищи"
- 522 просмотра
Открытый урок по предмету "Технология приготовления пищи"
Тема: Технология приготовления холодного коже
Образовательная программа: 5В012000 - «Профессиональное обучение»
Группа: Ко-17
Курс: 4
Преподаватель: старший преподаватель Сапарбаева У.А.
Video: https://youtu.be/YKv5xkIYW6s
Цель занятия: Накопление и систематизация образовательных знаний для объяснения необходимости быть мастером в каждом деле, доказывая, что каждая профессия имеет место и важность.
Визуализация урока: Учебник, электронный учебник, слайды.
Методы: мозговой штурм, вопрос-ответ, объяснение, обратная связь.
Тип урока: практика
Наглядные пособия, используемые на уроке:
1. Задачи
2. проблемы с контролем
3. Литература
Образование: систематизация знаний по технологии приготовления и супа, углубление знаний.
Развитие: научить воображать, воображать, работать, работать самостоятельно, проверять себя, творчески выполнять задания.
Образовательные: повысить интерес к предмету, научить работать индивидуально и в группах, воспитать культуру общения, уверенность в себе.
Ход урока:
Организационный период 5 минут.
Кратко просмотрите предыдущие уроки, соберите идеи у учеников группы, представьте тему нового урока.
Новый урок 25 минут
Задание: предоставить студентам письменную презентацию по технологии приготовления пищи по содержанию новой темы.
Краткие теоретические сведения:
I. Организационный этап: Изучение готовности студентов к занятиям.
II. Проверка домашнего задания: Отметьте домашнее задание в списке.
III. Объясните новый урок
«Технология приготовления прохладного коже»
Коже играет очень важную роль в питании человека: он возбуждает аппетит, удовлетворяет значительную часть потребности организма в воде, а также является источником витаминов, минералов и других биологически активных веществ. Коже состоит из жидкой основы и различных продуктов.
Жидкие экстракты супов и квашеной капусты, помидоров, солений и др. Органические кислоты, вкус и аромат блюд для приготовления супов вызывают аппетит.
Гарнирдің құрамына кіретін азық-түліктер (көкөністер, жармалар, ет, балық, т.б.) көмірсуларға, майларға және нәруыздарға өте бай болады.Көжелер ыстық және суық болып екіге бөлінеді. Ыстық көжелер (75-80 С) сорпамен (сүйек, ет, балық және құс), сүтпен және қайнатпамен (саңырауқұлақ, жарма, көкөніс), ал суық көжелер температурасы (7-14 С) кваспен, қатықпен, айранмен, қызылша піспе суымен және квасты қызылша піспе суымен дайындалады.
Көже– қазақтың ұлттық тағамы.
Ет, май, немесе сүт өнімдерінің езінділерінің бірі қосылмаған көже адамға тамақ болмайды, құнары аз, тек аштан өлмеудің ғана аужалы деп саналған. Көженің бірнеше түрі бар.
Кеспе көже жасау үшін жұқа жайылған қамырды орамалап бүктеп, арнаулы пышақпен кесілген жіңішке таспа кеспені еті сүзіліп алынған сорпаға қатты қайната отырып себелеп салады. Сирек елеуішпен елеп салса, ол ұннан тазарып, саласы жазылып, сорпаның ішінде онша ботқаланбай, ішуге ұнамды болып піседі.
Кейде кеспені жайып қойып, біраз кептірілгеннен кейін барып кеседі. Қазақ халқы кеспенің қамырын, көбінесе, жұмыртқа езген сүтке илеген. Мұндай кеспенің нәрі, азықтық қасиеті, дәмділігі артады.
Пісуі жеткенде кеспенің қоюы сорпаның бетіне көтеріліп, біраздан соң сорпаның түбіне қайта шөге бастайды. Бұл кеспенің дайын болғанын көрсетеді.
Жұлма көже жасау үшін алдымен нанды илеп, лайықты ашытып, үстіне май жағып, таспа формасында кесіп қояды. Етті, түрлі көкеністерді, ішінде қызанақ, сарымсақ, картоп бар, турап әзірлеп алады.
Сосын етті салып қуырып, көкеністерді және түрлі қосымшаларды қосып, сәл піскен соң лайықты су құйып қайнауын күтеді.
Қайнаған соң әрбір таспа қамырды жалпақтап созып, сол қолдың қырына таспа қамырды орап ұстайды да, оң қолмен жұлып, қайнап жатқан тұсқа салады. Осылай барлық қамыр түгел қазанға жұлып салынып болған соң лайықты қайнатады.
Қолдама көже жасау үшін қамыр арнайы дәм-тұзын татымды етіліп сүтке, кейде жұмыртқа қосқан сүтке, сорпаға иленеді, сосын оны үстелге салып, бармақпен ширата жұқартып түйіршіктейді. Сорпаға пісіреді. Атырау өңірінде оны бармақ көже деп те атайды.
Ши кеспені талшығын өте жіңішке кесіп, кептіріп әзірлейді.
Салма көжені жайған жұқа қамырды төрт бұрышты етіп кесіп жасайды.
Ас мәзірімен қатар тамақтану мәдениетінің 10 ережесін біле жүруіміз керек, олар:
1. Әрбір адам тағамнан 1 тәулікте жұмсайтын энергиясына сай қуат алуға тиіс.
2. Әрбір адам үшін күніне 4 не 5 рет тамақтану тиімді.
3. Тамақты күн сайын бір мезгілде қабылдау керек.
4. Ыстық тағам температурасы 50 - 60С, салқын тағам 10С — тан төмен болмау керек.
5. Ақырғы тамақтану ұйқыға дейін 2 сағат бұрын болу керек.
6. Тамақтың түрін (рационын) өзгертіп тұру керек
7. Қайнатылған, буға, парға піскен тағам пайдалы.
8. Тамақты асықпай шайнап жеу керек
9. Сұйық тағамдарды көкөніс, жемісті көп қолдану керек
10. Сүт, суттен жасалған қышқылтым тағамды жеу керек
Бақылау сұрақтары:
1. Тамактану дегеніміз?
2. Тамактану ережесі
3. Тамактану мәдениеті
4. Кеспе көже жасалу технологиясы
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. М.И.Беляев, И.Г.Бережной, Г.А.Петров и др.; общ.ред. М.И.Беляева. Организация производства и обслуживания в общественном питании- М.: Экономика, 1986.- 302 с. 2.Усов В.В. Организация производства и обслуживания на предприятиях общественного питания.- М.: ИРПО; ПрофОбрИздат, 2012.-416 с.
3. Шленская Т.В., Зубцова Ю.И. Организация производства и обслуживания на предприятиях общественного питания. Часть 2. Учебное пособие. М.: МГУТУ, 2018
4. С.Кенжеахметұлы, Қазақтың дархан дастарханы. – Алматы: «Алматы кітап». 2007;
5 Козловская М. В. Феномен питания в эволюции человека. Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора исторических наук. – М.; 2002 г., 30 с.
Оқиға категориялары
?База данных "Zan" ? Tilqural.kz ? Tilalemi.kz ? Balatili.kz ? Emle.kz ? Termincom.kz ? Sozdikqor.kz ? Qazcorpora.kz ? Qujat.kz ? Tilmedia.kz ? Atau.kz ? Abai.institute.
✅ Анкета "Удовлетворенность студентов организацией научно-исследовательской работы в вузе"
✅ Анкета "Вовлечение преподавателей вуза в научно-исследовательскую работу"
✅ «Удовлетворенность ППС высшим учебным заведением»
✅ «Удовлетворенность студентов результатами обучения»
✅ «Удовлетворенность студентов вузов предоставляемыми им вспомогательными услугами»
✅ Анкета по удовлетворенности работодателя качеством подготовки выпускников